Check-up: Is deze PC Gebalanceerd que prijs-performance?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcexpert

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2012
Berichten
725
Hallo,

Ik zou even de community willen na-vragen hierover. iK moet dus een computer bouwen voor m'n zus, echt op budget neer dus een beetje. Ik heb hier wat samen gegooid, maar ik zou willen weten. Gaat dit wel mooi passen que hardware (fysiek in elkaar)?
De geintegreerde HD4600 graphics zouden het moeten voor volstaan voor Minecraft en CS:GO, veronderstel ik. (hier op m'n 4790k alleszinds al)

Wat zou een goede low-profile koeler zijn, als het binnen het budget moet blijven, max 500euro voor het systeem?

Huidige lijst:
attachment.php


Groetjes,
Sander
 

Bijlagen

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    98 KB · Weergaven: 125
Waarom een kleine kast? Je hebt ook normale systeemkasten (tower) die meer ruimte bieden en dan hoef je geen Low-profile koeler te hebben.
Dan kun je hetbudget weer verder gebruiken voor andere doeleinden.
Kijk eens naar de mogelijkheden voor 40 euro heb je een mooi systeemkastje.

Wellicht een tip om de nieuwe I5 te kiezen? Niet veel duurder maar je hebt er waarschijnlijk iets langer plezier van daar deze nieuwer is.
 
Waarom een kleine kast? Je hebt ook normale systeemkasten (tower) die meer ruimte bieden en dan hoef je geen Low-profile koeler te hebben.
Dan kun je hetbudget weer verder gebruiken voor andere doeleinden.
Kijk eens naar de mogelijkheden voor 40 euro heb je een mooi systeemkastje.

Wellicht een tip om de nieuwe I5 te kiezen? Niet veel duurder maar je hebt er waarschijnlijk iets langer plezier van daar deze nieuwer is.

Kleine kast omdat ie mooi moet staan op een kleine tafel, moeder vind die grote dingen niet zo leuk.
Over de cpu, ik ga idd beter de 4690 nemen, geen geld voor z170 mobo's dus geen skylake. Overigens, ook niet nodig :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan