[Check] www.woutervr.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er wel netjes uit, maar de homepage zou ik anders doen.
Wanneer je niet weet wie of wat je bent zou en die info daar ook niet te vinden is, zou ik daarover eerst wat algemene info geven.
Een soort intro-pagina dus.

ziet er netjes uit,:thumb:
alleen het lettertype zou wel iets kleiner mogen zodat het minder schreeuwerig wordt.
het is maar een tip.

Bedankt allemaal. Stukje info over de site heb ik geplaatst.
Die grote letters zijn vooral voor mijn ouders en grootouders omdat ze het anders niet kunnen lezen :).

Die grote letters zijn vooral voor mijn ouders en grootouders omdat ze het anders niet kunnen lezen :).

Hebben ze IE7? Gewoon zeggen dat ze CTRL in moeten houden en dan moeten gaan scrollen ;)

Ziet er duidelijk uit maar misschien één tip ( waar let ik op) rechts bovenaan staat contact. Zou beter zijn als je daar een mailto link van maakt zodat men alleen hoeft te klikken.

Ziet er duidelijk uit maar misschien één tip ( waar let ik op) rechts bovenaan staat contact. Zou beter zijn als je daar een mailto link van maakt zodat men alleen hoeft te klikken.

De pagina is geschreven in PHP en ik zou niet zo goed weten hoe ik dat zou moeten doen. Als ik er de html code tussen zet dan zet hij dat gewoon neer als tekst.

Een pagina is nooit geschreven in php.

Php word namelijk gebruikt voor contactformulieren, inlogsystemen en dat soort dingen. Html word gebruikt voor het vormgeven van een website.

Een mailto link is meestal onhandiger dan even een klein formuliertje intevullen. Natuurlijk moet je wel alle gebruikers tevreden houden en toch misschien een emailadres geven zodat ze hun eigen emailprogramma kunnen gebruiken.

Tijmen

Mooi

Mooie site, maar als je ouders en grootouders het moeten lezen, zou ik een schreefloze letter nemen...arial of verdana ofzo...
Schreefloze letters zijn op beeldschermen makkelijker leesbaar dan schreefletters

Je werkt met een template in joomla..daar kun je in het css-bestand wel het lettertype aanpassen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan