• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Checkboxen onthouden verwijderde data, hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander777

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Wanneer ik een draaitabel heb en ik klap een filter open in excel 2007 dan zie je allemaal checkboxen om bepaalde data te filteren. Nu onthoud excel ook data die niet meer in de dataset staat. Opnieuw starten, refreshen etc helpt niet. Hoe kan ik deze niet bestaande checkboxen verwijderen? Iemand een idee?

Ik heb geen 2007, maar 2003. Ik gebruik heel vaak de tool die op de site van Luc Heyndrickx te vinden is.

http://www.newbytes.be
Excel => Invoegtoepassingen => PivotCleaner

Of die ook werkt voor 2007 weet ik niet.

de add-in werkt niet in 2007 versie. Wel in 2003 (dan werkt het prima) ben benieuwd hoe je dit met de hand op zou lossen is me nog een compleet raadsel

De pivot cleaner werkt in Excel2003, toch gek dat Excel geen manier heeft om dit gewoon handmatig of doormiddel van een refresh te doen. Al data niet meer in de draaitabel voorkomt waarom onthoud hij die dan toch? Wellicht iets voor versie Excel2008 als die er ooit komt

OK, graag nog even de vraag op opgelost zetten aub.

De vraag is nog niet opgelost, ik moet nu om de draaitabel te verlossen van oude data deze eerst openen in excel 2003, dan de pivotcleaner en dan weer openen in 2007. Een irritante omweg, die ik graag anders zou zien. Als niemand de oplossing weet dan zet ik de vraag wel als opgelost. Ik heb nog even geduld

Bij mij werkt die PT cleaner onder Excel 2007.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan