Checkboxen USERFORM samen laten lopen met Excel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ZZ1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZZ1

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Berichten
116
Hallo,

Ik ben bezig met een personeelsplanning te maken, in excel met VBA.
Bijgevoegd een bestandje.

In excel heb ik als voorbeeld 1 tabblad met daarin in RIJ 1 de personeelsnamen.
En in KOLOM B dd van 1-1-2011 t/m 31-1-2011.

VBA bevat een Userform.
Hier kun je bij de combobox 1 van het personeel aan klikken.
Door 1 van het personeel aan te klikken zou ik graag zijn persoonlijke kalender willen zien.
Door middel van checkboxen zou ik graag zien waar hij nog vrij is.
Dus als een checkbox niet is aangeklikt is hij nog beschikbaar.

Zoals te zien is de kalender nog niet volledig af gemaakt.

Alle checkboxen zijn als volgt genoemd:
chk_01012011
chk_ddmmyyyy

Om 1 persoon in te plannen, wil ik graag de checkbox aanvinken.
En dit bij de commandbutton akkoord laten doorvoeren in excel.
Dus hij zal via de geselecteerde persoon in combobox moeten zoeken in excel en als volgt de datum dmv de naam van de checkbox moeten zoeken in excel.
Als deze beide punten zijn gevonden, zou hij opzoek gaan naar het snijpunt.
En deze cel moeten aanvullen met een "X".

Is dit te realiseren?
Zo ja, kan iemand mij op weg helpen...

Ik heb als voorbeeld een paar namen geplaatst, maar het zou om circa 80 personen gaan, dus dan is het volgende punt.
Hoe kunnen we hiervan een LOOP maken..?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan