checken of een c programma het doet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fithin

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
hallo,

hoe check ik in godsnaam of een c-programma, dat ik zelf heb geschreven, zelf?

b.v.d. fithin

heel leuk grapjas... maar hoe doe je dat?
toch mooi dat ik meteen word geholpen :D

heel leuk grapjas... maar hoe doe je dat?
toch mooi dat ik meteen word geholpen :D

Uhm... eerst compileer je de code en daarna start je de executable ?

Waar werk je mee ? (overigens is er ook een C++ subforum)

eh... ik zit niet op de c++ tab, omdat ik met c werk.

maar kun je misschien even stap voor stap uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?

eh... ik zit niet op de c++ tab, omdat ik met c werk.

maar kun je misschien even stap voor stap uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?

Je kunt je vraag over C de volgende keer misschien beter onder C++ posten, daar wordt denk ik eerder gekeken dan onder 'overige programmeertalen'.

En hoe dat precies werkt: waar werk je mee ? (welke ide/compiler ?)

zal ik eens wat vertellen... ik ben nog maar pas begonnen en zag het op een site staan en dacht: hier kunnen ze me vast wel helpen :o

zou je me een programma kunnen noemen - kwaliteit is nog niet van belang - en a.u.b. uit kunnen leggen hoe ik dit klaarspeel?

zal ik eens wat vertellen... ik ben nog maar pas begonnen en zag het op een site staan en dacht: hier kunnen ze me vast wel helpen :o

zou je me een programma kunnen noemen - kwaliteit is nog niet van belang - en a.u.b. uit kunnen leggen hoe ik dit klaarspeel?

Als je onder Windows werkt dan zou je devcpp kunnen downloaden. (http://www.bloodshed.net/devcpp.html)

Onder devcpp is het ook heel makkelijk om je programma te 'checken'. (je klopt je code en drukt dan op F9)

Waarom kies je eigenlijk voor C en niet voor C++ ? :)

ik heb expres voor c gekozen, dit omdat het de "vader" van c++ is. ik dacht dat als ik c begrijp ik wel verder kon gaan.

is er onderling veel verschil dan?

en hoe is het, zowel c als c++, het makkelijkst te leren?

ik heb expres voor c gekozen, dit omdat het de "vader" van c++ is. ik dacht dat als ik c begrijp ik wel verder kon gaan.

Als je C kunt dan kun je zeker wel verder met C++, als je dat zou willen. Maar het is niet zo dat je eerst C moet kunnen om C++ te kunnen leren.

is er onderling veel verschil dan?

C is een procedurele programmeertaal en C++ hoeft dat niet te zijn. (je kunt dus wel procedureel programmeren in C++)

en hoe is het, zowel c als c++, het makkelijkst te leren?

Ik zou gewoon een goed boek kopen als ik jou was. (bij ééntje blijft het waarschijnlijk niet :p)

welk boek had je in gedachten dan? zou ik dat gewoon kunnen kopen bij de bruna of de slechte of moet ik daarvoor naar een erkende computerboekhandel? :P of is het boek bij de bieb te verkrijgen of via bol.com? :D zou een persoon van onder de 20 het boek kunnen begrijpen? :o

welk boek had je in gedachten dan? zou ik dat gewoon kunnen kopen bij de bruna of de slechte of moet ik daarvoor naar een erkende computerboekhandel? :P of is het boek bij de bieb te verkrijgen of via bol.com? :D

Je kunt die boeken op meerdere plaatsen kopen. Persoonlijk bestel ik wel vaker via www.comcol.nl ;

zou een persoon van onder de 20 het boek kunnen begrijpen? :o

Ik mag het hopen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan