Als ik het prg quickpar draait om een film of een prg te laten repareren dan zegt het prg, kan niet repareren fout in checksum, mogelijk geheugenfout. Memtest gedraait en er zaten fouten in mijn geheugen. Terug naar compuwinkel, geen fouten zeggen ze daar. Ligt aan je biosinstellingen. nu heb ik mijn bios moeten upgraden omdat er een nieuwe processor in moest. geen echte problemen, windows op nieuw geinstalleerd en nu heb ik dit probleem. Soms start ook mijn computer niet op omdat hij dan gaat staan piepen. Als ik hem dan even 5 min uit laat staan doet ie het weer.
Ook moet ik na mijn biosupgrade, de computer aandrukken en dan de resetknop in drukken anders start hij ook niet door. Het is een heel probleem allemaal wie weet er een oplossing. Het komt door het bios denk ik maar wat zijn nu de juiste instellingen hiervoor.:8-0:
Ook moet ik na mijn biosupgrade, de computer aandrukken en dan de resetknop in drukken anders start hij ook niet door. Het is een heel probleem allemaal wie weet er een oplossing. Het komt door het bios denk ik maar wat zijn nu de juiste instellingen hiervoor.:8-0: