chello + andere provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Een kennis van mij heeft Chello. Emailadres wordt overladen met spam, gemiddeld minimaal 10 per dag!
Is het mogelijk om naast Chello een account aan te vragen bij een gratis provider als zonnet of wanadoo?
Hij wil géén hotmail.

(Daarnaast dìt emailadres blokkeren en nieuwe aanvragen bij Chello, hoop ik dat mogelijk is.)
 
Ander adres aanvragen moet wel kunnen en als het meezit dan ondersteunt Chello ook E-mail aliassen. Dat zijn extra namen die gekoppeld zijn aan het eerste emailadres. Dan kun je een alias als tijdelijk emailadres gebruiken.

Uiteraard nooit je echte emailadres zomaar opgeven, in veel gevallen is dit echt niet nodig.
 
Ja, ik denk dat een alias ook wel geen probleem zal zijn. Alleen zal eerd6te emailadres wel ook geblokkeerd moeten worden anders blijft die spam binnenstromen natuurlijk.

Hier thuis heb ik ADSL via Zonnet en daarnaast nog (gratis) emailaccount bij Wanadoo.

Nou weet ik niet of dat naast Chello (toch ander soort verbinding) ook kan.

Heb inderdaad even uitgelegd hoe ze aan al die spam komen... ... en hoe met een amailadres om te gaan.....
 
Geplaatst door marianneke

Hier thuis heb ik ADSL via Zonnet en daarnaast nog (gratis) emailaccount bij Wanadoo.

Nou weet ik niet of dat naast Chello (toch ander soort verbinding) ook kan.

Lijkt inderdaad wel wat, dat mailwasher!
Zal ze dat zeker ook door-mailen.
Als alternatief achter de hand ook nog antwoord op deze vraag?
 
Andere verbinding naast Chello niet... Of het zou met een inbelmodem moeten.
Wel een tweede Mail-account naast Chello.
DuckMail
Is gratis! Gebruik het zelf ook naast Chello!

Hmm... Zie net dat zij tot 5 juli geen nieuwe accounts uitgeven... Even geduld dus!
 
Laatst bewerkt:
Alleen een tweede emailadres daarnaast is niet de oplossing.

Heb intussen de volledige versie van Mailwasher zowel bij hen als mezelf op de pc gezet. Da's DE oplossing. Heel mooi progje hoor! Dat Bounce lijkt me een goeie optie!
Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan