CHELLO Classic en AUP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo,

Kan iemand mij uitleggen wat chello onder acceptable user policy verstaat. (chello classic)

UPC geeft daar GEEN antwoord op, en volgens mij heb ik gewoon een harde datalimiet. Ik kreeg dus zoals elke maand een waarschuwing dat mijn datagebruik overmatig is, maar dat word met de maand steeds eerder verzonden.

Ik heb nu 1,5 jaar het abonnement, en in het begin kreeg ik nooit waarschuwingen. Dat werd toen bij 35 Gb verbruik, toen 30 Gb, en nu is het al bij 25 Gb.

Het vreemde vind ik dus dat ik wel een aanbod krijg voor het dure chello plus, dat van hetzelfde netwerk gebruik maakt, maar dan mag ik in een keer wel veel meer datagebruik genereren. (Vind ik vreemd.)

Op andere sites komt iedere keer het getal 40 Gb per maand terug, maar dat was een half jaar geleden of zo toch echt nog niet het geval.

Ik begin me een beetje bekocht te voelen.

MVG,

Mavaros

p.s. Had vergeten onder het kopje Kabelinternet te kijken.
Daar past deze vraag beter bij aan. (Chello datagebruik)

Laatst bewerkt:
Het hang ook wel een beetje af in welk gebied je je bevind, ik heb ook chello, heb nog nooit een brief gehad.

geef wel toe toen ik classic had, downde ik nooit veel, heb nu de light versie , was tot voorheen met data limiet van 1 GB, zat er regelmatig overheen, maar heb nooit een brief gehad.

Mod. Breezer heeft ook chello, en downd veel , maar nog heeft volgens mij nog nooit een brief thuis gehad

ter info wij zitten in Friesland

Ze beoordelen je datagebruik op basis van een gemiddelde. Als jij bijv in de eerste week van de maand 20 gig down- en upload, gaan ze er van uit dat je aan het einde van de maand op +- 80 gig uitkomt. Dan kun je dus na de eerste week al een waarschuwing krijgen. :(

Poekie

Hallo,

Kan het zo zijn dat Chello de AUP nu minder soepel hanteert?

MVG,

Mavaros

chelloclassic

Ik zelf heb chello classic en krijg ook zulke mails(ook steeds eerder)
Heb overwogen chello plus te nemen maar dat heeft een vriend van mij al en die krijgt even goed deze mails.
Beetje krom allemaal als ze de snelheid hebben verhoogt:evil:

Hmm, heb al een jaar of vijf Chello classic.
(voorheen de oude Chello)
Heb nog nooit een brief van hun gehad over data limiet.:p
Helaas wel van andere onzin bij UPC vandaan.:confused:
Ik heb tijden gehad, dat ik gemiddelt zo'n 40 á 50GB per maand binnen haalde.
Vorige maand nog iets van 33GB gedownload.

(omg Noord-Holland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan