Chello en de A.V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo,

Sinds 1-1-2005 zijn er aanvullende voorwaarden van kracht voor chello klanten.

Hier heb ik een vraag over. (chello geeft geen thuis op mijn vraag.)

Tegenwoordig (vanaf 1-1-2005) worden de chello-abonnementen vanaf het nieuwe kalenderjaar stilzwijgend met een jaar verlengd. Vroeger kon je dus per maand opzeggen, nadat je eerst een jaarabonnement had afgesloten.

Ik woon in Eindhoven, en wil dus dit jaar gaan meedoen met een proef waarbij I-net per glasvezel wordt aangeboden.

Het probleem is dus nu, dat dat niet meer door kan gaan, daar ik er nu dus weer een jaar aan het chello-abonnement vast zit.

Mag chello dit zomaar toepassen, en hoe kan ik toch onder die stilzwijgende contractverlenging uit.

Na het lezen van de voorwaarden maak ik eruit op dat je na dat eerste jaar gewoon elke maand op kan zeggen, met inachtname van een maand opzegtermijn.

Ik ben het ook even nagegaan. Kom op het volgende ik heb nu chello classic en betaal per maand abonnement. Kan dus ook nu nog per maand opzeggen. Kies ik echter dat ik er digitale tv bij wil hebben verlenen ze een korting in combinatie met chello dit gaan ze dan een pakket noemen. Dan zit ik er echter 1 jaar aan vast met stil zwijgende verlenging. Kies ik echter voor afzonderlijk chello appart en tv appart blijft mijn chello abonnement per maand opzegbaar. Krijg dan ook geen korting op meerdere diensten.

Hallo,

Zoiets dach ik ook gelezen te hebben, maar ik zit er nu wel weer een jaar aan vast. A.V. zijn per 1-1-2005 verandert, de maand opzegtermijn kan ik nu dus al niet meer halen. (1-2-2003 abo genomen)

Verder heb ik geen bericht van UPC/Chello gehad aangaande de veranderingen. :evil:

Zo begreep ik het er in ieder geval ook uit. Ik zal morgen eens bellen naar chello en kijken wat ze zeggen. Je hoort het nog wel wat mijn ervaringen zijn.

Hallo,

Heb inmiddels gehoord en gelezen via chello underground dat dit alleen voor nieuwe klanten gaat gelden.

Ik heb inderdaad gebeld naar chello en het is alleen voor nieuwe leden en met name de digitale televisie waar 1 jaar afname is. Mijn chello abonnement blijft per maand opzegbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan