Chello en proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
(c) hello membres
Sinds gisteravond kan ik geen verbinding met het net maken via proxy.arnhem.chello.nl.
Alleen als ik de proxy uitschakel gaat het als een tierelier, waar zit 'm de fout ? bij mij of bij upc/chello en:
wie heeft hier ook problemen mee?
BiGWXXL

Ik had gisteravond wel problemen met mn verbinding, maar das inmiddels over. Maar neem van mij aan dat de fout niet bij jouw zal liggen, maar gewoon aan UPC (KOTS)

Okay; dan wachten we wel weeeeeeeeeeeeeer!
Mazzl
en bedankt
BiGWXXL

die proxy server kun je bij Chello zowieso beter gewoon uitvinken. Je zult geen verschil merken en waarschijnlijk minder storing hebben.

Je zult geen verschil merken? Zonder proxy gaat het hier al jaren sneller, heb hem nooit aanstaan. (ook Chello)

Ik voel me daardoor een beetje beter beveiligd, is dat ook niet zo dan?

De monteur die hier chello heeft aangesloten vond het onzin..
Zorg maar dat je een firewall aan hebt staan (goed geconfigureerd) dat is volgens mij veiliger dan achter een proxy server zitten..

Natuurlijk; norton doet uiteraard zijn best, maar ik denk toch dat het bij mij zat.
Ik kon opeens kyodai mahjong niet meer spelen, kleuren weg, niet reageren en meer van dat soort zaken, DXdiag gaf geen fouten aan en andere spellen vertoonden ook kuren.
Vervolgens een backup teruggezet en wat denk je? inclusief proxy werkt alles weer.
Maar waar 't nou aan heeft gelegen? ik heb wat al te fanatiek opgeruimd denk ik.

Norton alleen is niet voldoende, maar dat wist je denk ik al;)
Zorg in ieder geval ook dat je een firewall hebt, zeker met kabel is dat nodig..

Ik versta onder norton :
NIS, NAV en Sysworks dus dat lijkt me wel voldoende hé

Dat is zeker voldoende..
hahah, ;)
Beter kan haast niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan