Chello Homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik houd jullie op de hoogte betreffende het Gastboek.. maar de basis moet eerst gelegd worden :D .. maar tot nu toe.. wat vinden jullie ervan ?

wat vinden jullie ervan ?

Als ik zo deze thread doorlees en proef wat jouw kennis is met Chello en diverse programma's en ik lees ook nog je taalgebruik, dan heb je de site niet zelf gemaakt!!

Wat bedoel je daarmee dan ?.. Snap je niet erg :confused: .. jij gelooft niet dat ik die site heb gemaakt ?.. waar baseer je dat op dan :confused:

Ik vermoed het alleen maar, omdat:

1ste Je hier met taalfouten schrijft.
2e Je weet niet hoe Chello in elkaar zit.
3e Je kan niet FTP-en.

Hoe je dan zo'n prachtige site in elkaar kan flansen, dat snap ik niet. Ik heb er overigens wel een oude collega op die site gevonden. (Of het is zijn vader).

Ten eerste: We bouwen de site met zn 2en.. Japp0 en ik.. die site hebben we gemaakt met Dreamweaver..

Laatst bewerkt:
Dat is de jongen met wie ik samen werk om de site op te bouwen.. hij heeft ook op mijn helpmij-account deze vragen hier neer gezet.. ( zijn echte helpmij profiel:Jappie-zland).. en geloof me die heeft echt wel verstand van hoe je een webpagina in elkaar moet zetten..

Is dit sarcastisch bedoeld ?... of neerhalend..
:confused: .. ik heb nog steeds geen oordeel gehad over onze site..;)

Wie ben(t) u/jij dan (je echte naam)..

Hee jongens ga je nu niet een beetje off-topic?????

en om bij het topic te blijven.... de link die ik geplaatst heb is voor het proggie ws-FTPLE en dat is Freeware (d.w.z. gratisch voor noppes dus)

Trouwens Wajang wat vind jij van de site van mijn vrouw???
Helemaal zelf gemaakt met HTML . Ik kan dat niet hoor.
oeps nou ga ik zelf off-topic :o

Martin

Laatst bewerkt:
Geplaatst door wajang
Ik vermoed het alleen maar, omdat:

1ste Je hier met taalfouten schrijft.
2e Je weet niet hoe Chello in elkaar zit.
3e Je kan niet FTP-en.

Hoe je dan zo'n prachtige site in elkaar kan flansen, dat snap ik niet. Ik heb er overigens wel een oude collega op die site gevonden. (Of het is zijn vader).

Hey,

De tekst is geschreve door Excelsior .. en ik heb de site gemaakt ..
Ik kan nu wel ftp-en .. eerst stond ie op brinkster .. en wat bedoel je met .. je weet niet hoe chello in elkaar zit .. (kan ik daardoor geen site make ? :confused: )
En ik denk dat je mn oom bedoelt .. heet ook Jasper Overgaauw .. :)

Maar wat vind je er nou van ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan