chello mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
krijg mijn acount al de heel dag iet geopend van mail van chello heeft er meer mensen hier problemen mee/.?

Bij mij doet hij het wel, maar ik heb dat probleem ook heel vaak dus ik heb chello opgezegt.

En zeker niet alleen om de mail maar het hele systeem gaat vet vaak plat en je en de snelheid is nou ook weer nie om over naar huis te schrijven...:thumb: :thumb:

Onlangs zijn er werkzaamheden aan de servers van chello gaande geweest, het kan zijn dat u, en vele anderen, daar nog enige last van heeft. Dit staat er op de site van chello:

Problemen met members server opgelost

Op dit moment zijn de problemen met de chello members server opgelost. Dit betekent dat homepages weer bereikbaar zijn. Er worden momenteel nog werkzaamheden uitgevoerd om de stabiliteit te waarborgen. Wij bieden u onze excuses voor het ongemak.

Dus ff geduld en het lost zichzelf op.

ja..en we hebben er nu toch last van en je moet wel alles betalen en je hebt dan geen internet.

Dan heb ik niks aan excussen..:mad:

Je hebt gelijk, doch elke server zal vroeg of laat wel werkzaamheden hebben, zie het als jij een nieuw besturingsysteem eropzet, dan ben je ook even uit de lucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan