chello power-tip

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
1.110
Momenteel biedt UPC een powerabonnement + gratis vaste nummersbellen a 29.95euro
Het vorige powerabonnement a 49.95 euro was gecombineerd met gratis naar vaste nummers bellen na 19.00u en in het weekend.
Ik heb dus maar even contact opgenomen met UPC om mijn abo om te laten zetten want ze doen dit niet automatisch.
 
Weet ik niet maar ze hebben in ieder geval mijn abonnement zonder problemen omgezet
 
Pakket voor: €29,95
Chello Power
6Mbit down / 1,5 Mbit up
Telefonie Anytime
Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.

Handig voor:
Chello Light only gebruikers. ( €32,95 )
Chello Power only gebruikers ( €39,95 )
Chello Classic gebruikers welke het niet om de internet snelheid doen ( €49,95 )
Chello Light + Telefonie Freetime ( €39,95 )
Chello Power + Telefonie Freetime gebruikers ( €49.95 )

Voor mensen met een lager abbo:
Pakket voor: €19,95
Chello Easy
1,5 Mbit down / 256 kbit down
Telefonie Basis
Normaal betalen voor de gesprekken

Handig voor:
Chello Easy only gebruikers ( €22,95 )
Chello Starter gebruikers die graag wat meer snelheid willen en telefonie erbij ( €14,95 )
Chello Starter + Telefonie Basis ( €24,90 )

Dit is dus voor iedereen mogelijk om naar over te stappen als diegene maar niet in de afgelopen 3 maanden een up of een downgrade heeft gehad.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Hoewel je toch zou verwachten dat zoiets wel automatisch wordt gewijzigd.
 
Een bedrijf moet toch geld verdienen.
Er is genoeg reclame gemaakt dat deze abbonementen er zijn.
Daarnaast zijn er nog altijd mensen die niet zomaar over willen stappen omdat je dan weer een nieuw jaarcontract aangaat.

Dus daarom wordt het niet vanuit UPC zelf gedaan.
Als 'gebruiker' mag je zelf ook wel een beetje alert zijn over de mogelijkheiden van de producten welke je provider aanbied zodat je daarop in kan spelen :)

En dus ook handig voor power freetime gebruikers(49.95)

toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard; een bedrijf moet zelfs geld verdienen. Maar het zou klantvriendelijker zijn de tarieven/dienst automatisch om te zetten (al was het maar voor het lopende jaar geweest) Had ongetwijfeld nog meer goodwil opgeleverd.
 
Afgelopen net besteld, omdat ik van KPN een easy abbo heb, dus alleen internet, zonder een telefoonaansluiting. betaal ik 31,95 voor geloof ik.

Aangezien hier een tel abbo bij zit, plus de sneldheid is vele male groter
 
Lijkt mooi, maar wat is nou wijsheid?
Heb momenteel chello light + bellen voor 29,95 en
dat wordt over 10 maanden 39,95.
Voor hetzelfde geld kan ik dus me nu laten overzetten op power, maar als ik
dat over 10 maanden haal ik meer uit de 1e jaarskorting naar mijn idee.

Zeg het maar
 
Kaballes, je hebt dan nu Light + Freetime.
Freetime = gratis bellen(naar alle vaste nummers in nederland), 's avonds na 19:00 's nachts en in het weekend.

Als je overstapt, dan krijg je Anytime = 24/7 gratis bellen naar alle vaste nummers in nederland

Dus beter internet en goedkoper bellen.
 
Bedankt vor de tip.
Wordt morgen al overgezet:thumb:

Het blijft overigens ook 29,95, dus geen actie van heteerste jaar voor....en daarna 39,95
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan