Chello power

Status
Niet open voor verdere reacties.

al26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
2
Ik ben pas van chello lassic naar chello power overgestapt maar de snelheid verbetering is niet echt super.
Volgens speedtest heb ik 2,5 Mbps upload in plaats van 6Mps.
Ik heb geprobeert mij Firewall uit te schakelen maar de sneheid wordt niet verbeterd.

Kan iemand mij helpen?
Gr
 
Ik ben pas van chello lassic naar chello power overgestapt maar de snelheid verbetering is niet echt super.
Volgens speedtest heb ik 2,5 Mbps upload in plaats van 6Mps.
Ik heb geprobeert mij Firewall uit te schakelen maar de sneheid wordt niet verbeterd.

Kan iemand mij helpen?
Gr
En waarvoor moet dit in de sectie Office > Excel?? Wat betreft je upload, dat is heel snel want ze zeggen dat je met Power maar 1,5 Mbps heb.
 
Ik heb ook power. je down is 6mbps en je upload is 1,5mbps.
 
Is het soms de bedoeling dat je opnieuw de aanmeldprocedure dient te doorlopen voordat je de volledige snelheid hebt?
 
De modem een aantal minuten van de spanning afhalen, die instelling zit daarin, daarna zou die snelheid gehaald moeten worden.
 
Ik heb de modem afgedaan maar het gaat niet sneller.
 
Het is wel erg toevallig dat iedereen hier van classic naar power overgaat. Heb dit ook gedaan, maar heb eerst alles uitgespitst hierover met chello, daar mijn download snelheid van classic op die van power terecht kwam. Dit lag niet aan Chello werd mij verteld en met diverse testen wisten ze niet waar dit aan lag. Alleen toen ik weer over wilde stappen op classic op dezelfde dag van laatt het oude abonnement dan maar bestaan, omdat power nog lager werd zo'n 3 mb ging dit niet meer. Konden dan alleen extreme aan bieden. Bij mij loopt hij nog over de oude modem krijg wat ze zeiden deze week de nieuwe. Gister avond haalde ik ongeveer 5mb. Chello zei dat je 10% mocht verliezen aan snelheid. Je hoeft op zich geen snellere computer meer te hebben. Alles hangt dus van Chello af.
 
Ik heb vandaag de nieuwe modem gehad van chello, een mijn systeem loop weer als een speer, iedereen bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan