Chello snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
wat doe ik eraan, als mijn chello up- en downstream zo laag zijn? (bijlage, test genomen rond 11 uur)
ik vind dit niet normaal meer...heb je kabel, en nog heb je langzamer dan een telefoonlijntje :confused:
 
Gewoon heel de klerezooi uitzetten en lekker buiten van het zonnetje gaan genieten en chello lekker de pleures laten krijgen!!:D
 
Welk kabelabbonnement heb je en wat zou zou daar eigenlijk voor up/down bij horen. En even een ding, KB/s is iets anders dan Kb/s.

1 byte is 8 Bits + 1 start- en 1 stopBit

Als je dus een downstream hebt van 128 KBit/s download je niet veel sneller dan 12,8 Kilobyte/s...
 
hoi,

staan al je instellingen van de verbinding zoals het hoort, want dit is idd bijna zo snel als geen verbinding ........
 
Geplaatst door NLspecial
Gewoon heel de klerezooi uitzetten en lekker buiten van het zonnetje gaan genieten en chello lekker de pleures laten krijgen!!:D
ik w8 ook al op mn @home...maar toch
je betaalt wel 50€ p.maand voor chello...en als je dan deze snelheden haalt... :rolleyes:
 
aaajeetee,
je bent niet de enige hoor, zie bijlage
er zal wel wat mis zijn bij chello, ik haal bij lange na niet mijn normale snelheden (en maar adverteren dat ze 2x de snelheid van adsl halen:(
attachment.php


ps, ik heb niets veranderd aan instellingen firewall etc..
 

Bijlagen

  • snelheid.jpg
    snelheid.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 260
Laatst bewerkt:
Geplaatst door NLspecial
Gewoon heel de klerezooi uitzetten en lekker buiten van het zonnetje gaan genieten en chello lekker de pleures laten krijgen!!:D
best taaltje:evil:
 
Waar test je dit, ik heb ook chello, en wil het bij mij ook wel eens weten.
 
ik test op www.internetten.nl

Hij geeft nu zelfs aan dat het een uitstekende verbinding is.. Nou, ik ben meestal het driedubbele gewend (zonder te overdrijven)

attachment.php


Maar goed, het zal wel opgelost worden hoop ik.. Heb niet voor niets chello genomen..
 

Bijlagen

  • snelheid1.jpg
    snelheid1.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 260
Geplaatst door Z-Dragon
Welk kabelabbonnement heb je en wat zou zou daar eigenlijk voor up/down bij horen. En even een ding, KB/s is iets anders dan Kb/s.

1 byte is 8 Bits + 1 start- en 1 stopBit

Als je dus een downstream hebt van 128 KBit/s download je niet veel sneller dan 12,8 Kilobyte/s...
ik heb chello (topictitel) en het is kilobyte/s...en daar heb ik er 2.2 van...dus ik was nu blij geweest met een isdn-lijntje :confused:
 
@ stigter: 3x 67? :8-0: :eek:
ik mag blij zijn als ik 40 kilobyte/s down haal...:confused:
 
effe bij speedtest gedaan
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
128.4 KByte/sec
Upload
12.0 KByte/sec
Connection
384.0 Conn/min


Aajeetee
Bij internetten.nl zat ik meestal rond de 185KB dus ja 3*67 ongeveer (heb dan alleen maar i.e. aan..)
 
Ik zit volgens mij redelijk gemiddeld.
147.96 KByte/sec

meer info zie bijlage
 
en jawel hoor weer die bijlage...:evil:
 

Bijlagen

  • downloadsnelheid.jpg
    downloadsnelheid.jpg
    47,4 KB · Weergaven: 45
AJT, geen probleem hier, ook chello


Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 187.3 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 15.8 KByte/sec
 
chello is hier(omgeving rotterdam) zwaar brak.

Ik kan maar een paar sites bereiken(tweakers.net,helpmij.nl), de rest kan die gewoon niet vinden :S
 
heb ook chello maar de ene keer is het nix
en soms gaat hij zo snel (maar dan moet je opeens weg)

tijd voor bbnet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan