Chello vs ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsbos

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
259
Een bekende vroeg me nl om hem te adviseren over de keuze tussen Chello en basic ADSL (ongeveer dezelfde prijs p.m.).

Ik heb chello en kom niet boven de 180 KB, zijn er mensen met basic ADSL die sneller halen?
 
Met basic ADSL kan je maximaal een snelheid van 55 kb/s halen.

Let wel, met ADSL heb je een hele lijn voor jezelf en met kabel ben je afhankelijk van het surfgedrag van anderen.
 
Hallo

tuurlijk niet, basic ADSL is 512 kbits (dus delen door 8 en dan nog 10% ruis ervanaf) hou je schoon aan de haak tussen de 55 / 58 kb per seconde over.
Dus als dat van jezelf echte 180 kb's zijn, tel dan maar uit je winst..
ADSL gaat wel per 2003 met 50 % omhoog dus naar de 768 (delen door 8 -10%) = 85 tot 88 kb

Groet Lenbasic
 
heb best wel wat problemen met chello gehad, maar gaat de laatste tijd(al een half jaar:8-0: ) aardig
goed hier met chello(arnhem)
haal hier gemiddeld 120kbs
 
breezer.

Daar heb breezer gelijk in.Ik vind toch adsl basic fijner,als ik eerlijk mag zijn.:thumb:
Ja lenbasic heb jij het ook gelzen,das wel fijn.Nog sneller.Hij was al sneller.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
- Die van mij zijn echte KB's.
- Chello is goedkoper (aanbieding)
- Die bekende heeft al kabel TV via UPC.
- Mordax: postcode is 1065 BJ en daar scoort chello goed.

Beslissing is gemaakt (chello).

Bedankt voor de snelle info.

Gijs
 
hoi game-master,

Ja, ik ben benieuwd wanneer het ingaat die versnelling.
Zat trouwens wel te kijken bij demon.nl.. toffe aanbieding en dan wel meteen 2048 down en 512 up voor 65 zeuro's in de maand...
maar goed ik raak een beetje offtopic geloof ik..
Groet LenBasic
 
off-topic misschien, maar 2MB down voor 65EURO klinkt voor mezelf wel als een erg leuke aanbieding!
:)
 
Geplaatst door lenbasic
hoi game-master,

Ja, ik ben benieuwd wanneer het ingaat die versnelling.
Zat trouwens wel te kijken bij demon.nl.. toffe aanbieding en dan wel meteen 2048 down en 512 up voor 65 zeuro's in de maand...
maar goed ik raak een beetje offtopic geloof ik..
Groet LenBasic

Waar haal jij die 65 Euro,s vandaan.
Op Demon.nl geweest maar daar staat echt Euro 299,00

(alle waar naar zijn geld)
 
Geplaatst door gijsbos
off-topic misschien, maar 2MB down voor 65EURO klinkt voor mezelf wel als een erg leuke aanbieding!
:)

ehh, het is niet 2MByt maar 2Mbit!

je hebt trouwens bij demon voor 55 p/m een 1024/512 verbinding. Lijkt mij een mooie concurrerende aanbieding voor Chello! Vooral wat de upload betreft!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan