chello

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvdwe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvdwe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Heb een Pc format c: gegeven en daarop (Xp pro )asdl-litemodem gezet met xs4all,voorheen chello erop gehadt.
Nu komt steeds chello terug,ook op startpagina zie je steeds chello in bovenbalk.
Asdl draaid wel,hoe krijg ik die chello weg.

met een tweak tool zoals in system mechanic (trial) kun je die teksten aanpassen of verwijderen.

Dus je hebt eerst de harde schijf geformatteerd, toen windows xp er weer op, toen adsl en toen meteen kwam die chello weer? Dan heb je toch iets geïnstalleerd wat met die chello te maken heeft.

Nee ik he niets van chello geinstalleerd,zou het zijn dat de netwerkkaart van chello (zit er nog in)het veroorzaakt.
gr Willem

je bedoelt toch dat je een chello mededeling krijgt in de balk van explorer??? maar verder niets anders?

Ja je ziet in balk enkelt chello en dan in het bruin.

nou met die tweak mogelijkheid van system mechanic ff downloaden van www.iolo.com geloof ik

Zal wel aan de netwerk-kaart liggen, aangezien deze gegevens van of over Chello bevat...Probeer es een andere netwerkkaart.

Netwerkkaart zit nog in pc deze word niet gebruikt aangezien pc nu op asdllite draait.Zie eerste vraag dus geen net werkkaart meer nodig.
GrWillem

Het is een fabeltje dat een netwerkkaart registry settings kan veranderen hoor. Er moet wel iéts van Chello geïnstalleerd zijn om dit voor elkaar te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan