Chellovraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartje_17

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Ik heb een vraagje over Chello en wie weet kan iemand mij hiermee helpen.

Ik heb gehoord dat Chello in onze gemeente beschikbaar komt! Op zich is dit goed nieuws natuurlijk!

Maar is het zo, als Chello beschikbaar komt in een gemeente, dat dan de GEHELE gemeente aangesloten wordt?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Als je breedband internet wilt, dan moet je toch iets, vooral, als je uit niks anders kan kiezen.

ja ik heb hier ook geen andere keus maar op het moment dat hier een alternatief komt ben ik de eerste!!

Grtz Ptje

Re: tip

Geplaatst door paulburuma
neem alleen chello als je problemen wilt!!!

Grtz Ptje
[/QUOT

hoezo?? , hier helemaal geen problemen met chello hoor

lekker rap

BUITEPOST ????
ja wel een uithoek natuurlijk.

einde van de kabel??

@bartje_17

Als een bepaald gebied bekabeld wordt, dan kan bijvoorbeeld Chello daar als provider gaan werken. Laat je niet afschrikken. Chello werkt heel behoorlijk. Hier in Vorden (Gelderland) zijn de woningen in het zg buitengebied niet bekabeld, daar kan men dus niet op het kabelinternet ( en veelal ook nog niet via asdl). Gelukkig woon ik in het dorp zelf.

grtz

Geplaatst door Bartje_17
Als je breedband internet wilt, dan moet je toch iets, vooral, als je uit niks anders kan kiezen.

Ik heb zelf ook Chello en vind het over het algemeen lekker snel. Eens in de zoveel tijd is er weer eens tijd dat het wat onstabieler is maar voor de rest :thumb:

Ik hoor wel verhalen van mensen die in Leeuwarden (Ik woon in een dorp vlakbij Leeuwarden) wonen die een trage verbinding hebben... ligt er ook aan hoeveel mensen in je straat er gebruik van maken.

Ikzelf woon dus in Deest (Gemeente Druten, Gelderland). Er is in het 4e kwartaal van 2002 ADSL, maar Deest kan niet aangesloten worden, omdat we te ver verwijderd zitten van de telefooncentrale, Deest zit zo'n 5 kilometer van de centrale af, dus te ver, volgens KPN.

Nu hoorde we dat UPC ging investeren in onze gemeente, dat is natuurlijk leuk, maarja of het nu in Deest dus ook komt, is mijn grote vraag, vandaar die vraag over het aansluiten hiervan.

Ik weet dat de bekabeling in Deest (en de rest van de gemeente) in orde is, dus daaraan zou het niet kunnen liggen, lijkt mij.

Aangezien Deest ook niet groot is, en niet veel mensen bij mij in de buurt Chello (blijken) willen, lijkt mij dat de snelheid wel goed moet zijn(?)

Volgens mij val jij onder de regio Arnhem. Ga lekker voor het breedbandpakket, zeker omdat je daar geen ADSL kan krijgen.
thumb-up.gif

grtz

Ik val onder de regio Nijmegen.

Het is jammer dat we te ver verwijderd zitten van de telefooncentrale, anders had ik dus gewoon ADSL genomen, maarja, het mocht niet zo zijn...

Ik neem gewoon abonnement op Chello, wat ik hoor over Chello zijn allemaal positieve dingen, het kan een keer zijn dat Chello eruit ligt, maarja, dat is niet zo'n ramp, vind ik, kan gebeuren!

oke. Maar dan nog een tip: hou goed je rekeningen in de gaten wat ze sturen elke keer leuke rekeningen toe. De ene keer is het bij mij dikke 300 euro wegens achterstallige betalingen, dan krijg ik ineens een brief met exuses dat ik wel alles betaald heb, vervolgens weer een rekening van 300 euro krijgen, niet betalen en de laatste keer was het inees weer 100 euro (de afgelopen 2 maanden?!?!?!) dus voor het zelfde geld was ik een vracht geld kwijt waar ik misschien wel een jaar op had moeten wachten voordat ik het terug krijg. (ik heb ook een week storing gehad => dubbele geld terug!! ja dat heb ik geweten: na een jaar!!!)

Grtz Ptje

ps. voor mij persoonlijk blijft chello op dit moment nog steeds de slechtste!!

...misschien zijn er grote regionale verschillen in hun administratiekantoren? Ik ben - ook bij betalingsproblemen zoals een dubbele rekening - altijd correct behandeld als ik telefonisch (ja,ja dat kan) om opheldering vroeg. De kwestie werd dan spoedig uit de wereld geholpen. Verder in ongeveer 3 jaar kabelinternet bij wat uiteindelijk UPC is geworden nooit enig gedonder gehad, behalve af en toe enige uitval tijdens werkzaamheden. Het kan ook anders, blijkbaar

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan