Chess Titans (vista) op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
603
kan je het windows spelletje chess titans van vista ook op xp krijgen?

thnx
 
Dat zal niet gaan lijkt me. Chess Titans zit bij Vista ingebakken en is geen losse applicatie. Lees hier meer erover.
 
aleen chess titans is moelijk te krijgen als vista game voor xp maar de rest heb ik allemaal gewoon op me xp staan

Als je geintreseerd ben kan ik je de download links wel geven hoor zijn toch mijn eigen uploads maar daar zit alleeen chess titans niet bij :confused:
 
Dat zal niet gaan lijkt me. Chess Titans zit bij Vista ingebakken en is geen losse applicatie. Lees hier meer erover.

Die applicatie is er wel.
C:\Program files\Microsoft Games\Chess Titans

In "C:\Program files\Microsoft Games" staan trouwens alle games uit het ontspanningsgedeelte. Ik heb XP weer op mijn pc gezet, omdat ik niet tevreden was over de soundmixer in vista (alles is namelijk gesplitst en mijn microfoon werkte niet naar behoren).
De games van ontspanning zoals Mahjong en Chess Titans wilde ik wel houden, dus die heb ik gekopieëerd naar een USB-Stick. Helaas als je de .exe file opent in XP krijg ik de volgende melding: F:\Chess\Chess.exe is geen geldige Win-32 toepassing. Heeft iemand daar toevallig een oplossing voor? Ik vind het namelijk een nogal mooi spel :p
 
Die applicatie is er wel.
C:\Program files\Microsoft Games\Chess Titans

In "C:\Program files\Microsoft Games" staan trouwens alle games uit het ontspanningsgedeelte. Ik heb XP weer op mijn pc gezet, omdat ik niet tevreden was over de soundmixer in vista (alles is namelijk gesplitst en mijn microfoon werkte niet naar behoren).
De games van ontspanning zoals Mahjong en Chess Titans wilde ik wel houden, dus die heb ik gekopieëerd naar een USB-Stick. Helaas als je de .exe file opent in XP krijg ik de volgende melding: F:\Chess\Chess.exe is geen geldige Win-32 toepassing. Heeft iemand daar toevallig een oplossing voor? Ik vind het namelijk een nogal mooi spel :p

Welkom,

Het is niet de bedoeling om a) een vraag uit 2007 omhoog te halen en b) om in andermans vraag je eigen vraag te stellen.

Graag zelf een eigen topic aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan