Chinees onder msn 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Ik heb bij msn 7.0 chinees of iets dergelijks onder mijn gespreks venster staan. Meer mensen die last van dit probleem hebben? Het gaat trouwens om de 7.0 beta die ik rechtstreeks van msn.nl heb gedowload!

chinees.GIF

Wat je daar ziet is Ivrit ofwel hebreeuws, dit is niet echt nederlands of engels wel.
Overigens kan ik niet lezen wat dit betekend. :D

Groet

Ik stuur even een mailtje naar mijn broer. Die kan het wel lezen....Want we willen het toch weten hè....
Kan wel ff duren hoor maar ik kom er op terug.

Geplaatst door vanschagen
tsja BETA he
Tsja, maar het is pas vandaag zo;) gister was het nog normaal nederlands!

Geplaatst door Raymond Bos
Ik stuur even een mailtje naar mijn broer. Die kan het wel lezen....Want we willen het toch weten hè....
Kan wel ff duren hoor maar ik kom er op terug.

Staat zoiets van klik hier om iets te ervaren ofzo, maar vraag maar even! Bedankt!

Nee, laatst net gehijackt, en elke week adaware se er overheen! En ik gebruik firefox!:D

Mijn broer zijn Nederlands is erg slecht maar in het engels betekent het;

"press here to make a personal match"

Of willen ze in Israël echt het volk niet laten uitsterven?

Even offtopic: Zou er nu echt vrede komen in Israël?

Het is inderdaad ellendig daar.
Heb vrienden in Yiron wonen, is een Kibbutz in het noorden van Israel. Iedereen leeft daar toch op zijn hoede voor een eventuele aanval.

In Jeruzalem zie je op elke hoek soldaten lopen.
Vreemd was het gevoel dat een plein waar ik in 1999 ben geweest 2 jaar later doelwit van een aanslag was.
Dan zie je op het nieuws de beelden voorbij komen wat jij als 'veilig' beschouwde.

Wel is het een land waar ik erg graag naar terug zou willen gaan omdat het erg mooi is.

Groet

Ik ken het ook goed. Ik heb er een tijdje gewoond en mijn broer heeft er veertien jaar gewoond. Ik kwam vaak in Afula om een broodje falafal te eten bij de busstop. Toen ik net thuis was werd de busstop opgeblazen.....:confused:

Geplaatst door Raymond Bos
Ik ken het ook goed. Ik heb er een tijdje gewoond en mijn broer heeft er veertien jaar gewoond. Ik kwam vaak in Afula om een broodje falafal te eten bij de busstop. Toen ik net thuis was werd de busstop opgeblazen.....:confused:

Poe.. dat is dan toch wel schrikken als je zoiets hoort denk ik.

Ja, zeker.
Mijn vrouw en ik zouden er ook wel weer naartoe willen.
Het is erg mooi en vooral Jeruzalem spreek ons erg aan daar wij christen zijn. Je stapt zo terug de tijd in en kan nog over de oude muren lopen....sigh....:(
En nu ga ik weer ontopic:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan