chinees restaurant software gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter tji
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tji

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Weet iemand wat voor software chinees restaurants gebruiken.

Ik ben namelijk opzoek naar zoiets, Bij de restaurants waar ik geweest ben typen ze vaak nummer in, dus bijvoorbeel 25=bami menu

Ik ben eigenlijk precies opzoek naar dit stukje software.
Het mooiste zou zijn als ik ook na invoeren de bestelling kan uitprinten (voor de keuken).
En tevens de bestelling bewaren, zodat er eventueel nog dingen kunnen gewijzigd worden of voor latere betaling.

Ik weet dat zulk soort software "point of sale"of te wel POS software genoemd wordt, Maar ik kan maar niet de (simpele) software vinden die ik zoek, ik wil dit gebruiken op een oude computer, zonder touchscherm etc, wil puur met nummer werken.

Als iemand weet waar of hoe zulke software te verkrijgen is zou ik het graag horen :D

Ik had hem al gezien, maar even goed bedankt ik heb hem nog eens goed bekeken. Maar dit programma werkt eigenlijk nog net iets te omslachtig, in de zin van dat het te lang duurt om iets af te rekenen, of een rekening te parkeren en later terug te halen. Vooral het gebrek aan muis gebruik zorgt ervoor dat er nog aardig wat hadelingen verricht moeten worden om iets gedaan te krijgen.

Ken je /iemand nog een ander programma?
Ik heb er zelf ook al een aantal gevonden maar ze doen allemaal niet wat ik wil.

zou zeggen huur een scripter(programmeur) in, (student ofzo)
zeg wat je wil en zoeen bestel systeem is wel af in een dagje of 2/3.

kost wel iets maar je kan gewoon een vast bedrag voor het eind resultaat afspreken.

h2k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan