chinees ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcnuts

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2001
Wie weet hoe ik van de chineese taal afkom,

Van een kennis heb ik Office XP gekregen, maar na installatie blijkt deze volledig in het chinees te zijn.

Lastig, maar hoe is het mogelijk deze een andere taal te geven? Engels, Duits of nederlands....

Iemand een idee

GR Jan

bovenste balk bijv in word vijfde van links tools dan de tweede optie van boven language eerste van boven set languge! daar zou je het kunnen veranderen

ik ben bang dat dat niet gaat werken. Met voorgestelde wijziging wordt de officetaal NIET veranderd in een andere taal.

Voor taalwijziging van de menu's en / of helpfunctie zal je eerst je het Office language pack aan moeten schaffen.

oo pasja, ik zag dit staan bij mij in office xp. ik heb deze optie zelf nooit gebruikt,maar ik wist dat het er stond,ik kon mij zo voorstellen dat kcnuts deze optie niet kon vinden? moeilijk lezen chinees:D bedankt!

Informatie genoeg bij microsoft,

maar geen downloads om deze te wijzigen.
MUI om multilanguage te krijgen is mogelijk,
en het is zelfs mogelijk om compleet te wijzigen
naar Engels.
Maar nergens een download te vinden.

Om nu naar een illigale site te gaan om daar
verder te zoeken gaat me net effe te ver.

Iemand nog een andere oplossing ???

Gr Jan

klopt als een bus,

het l.pck kost een paar centen, die zal je dus niet bij billy gaatjes op de site aantreffen.

De Oplossing:

Download Commander en wel Language Commander,
vertaal handmatig alle mogelijke vertaalbare items.

Language Commander heeft een woordenschat die precies is afgestemd op de computer, dus het is geen vertaalprogramma, maar kan wel de computerprogramma's vertalen.
Zoals File=Bestand enz.enz.

Het probleem is nu dus GRATIS opgelost, na ca 10 uur werk. Maar achteraf wel de moeite waard

Gr Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan