Chipset koeler A7N8X-E Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo,

Ik heb een nieuwe koeler gekocht voor mijn chipset van de A7N8X-E Deluxe.

Het probleem is nu dat ik de oude er niet af kan krijgen :eek:

Weet iemand hoe dit moet en/of heeft iemand hier ervaring mee?

Graag zou ik dit van iemand vernemen!!

Alvast heel erg bedankt!!
 
Als ik hier kijk zie ik de standaard houders. Moederbord eruit halen en aan de onderzijde de kunstofhouders samenknijpen of afknippen. Zitten er wel nieuwe bij het nieuwe koelblok?
 
De kunstofhouders heb ik er al af, maar het zit echt muurvast en er zitten idd nieuwe kunstofhouders bij met veren. De standaard koeler zoals op de foto, die zit er bij mij ook nog op, maar wil die vervangen door een Zalman.

Heb nu de Zalman NB47J, maar krijg de oude er niet af. Durf ook niet te hard te trekken, want ben bang dat ik dan alles sloop.
 
Laatst bewerkt:
Moederbord goed vast (laten) houden. Koeler met beide handen vastpakket (twee duimen en twee wijsvingers. Licht naar beneden duwen en met een ferme draai naar rechts wegdraaien. (uiteraard het geheel op eigen risico) suc6:thumb:
 
Oh jee, dacht dat het een kwestie was van die kunstofhouders verwijderen en de koeler was los, maar dat heb ik dus verkeerd gedacht.

Zitten die koelers erop geplakt dan?
 
Denk dat het koellichaam vast zit aan de processor.
Neem een haardroger en verwarm het enigzins zodat de koelpasta wat zacht wordt ,kan je hem er af krijgen zonder geweld!!
 
Ik ga het maar proberen, dat ding moet er toch af.

Ga het apparaat van mijn vriendin maar is ff opzoeken.....zal ze blij mee zijn!!

Bedankt voor jullie reactie's.
 
Geplaatst door Dutchbull
Ik ga het maar proberen, dat ding moet er toch af.

Ga het apparaat van mijn vriendin maar is ff opzoeken.....zal ze blij mee zijn!!

Bedankt voor jullie reactie's.

wel terug geven he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan