CHK - bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janjoris

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Beste,

Ik heb een externe harde schijf van 500GB. Hier sla ik mijn films en muziekbestanden op. Ik heb er een mapje "Films" en een mapje "Muziek" gemaakt. Deze schijft werkt al ruimte tijd goed en heb er nooit problemen mee gehad.

Ineens, bij het opstarten, heeft Windows een check-disk of zoiets uitgevoerd.

Nadien is het volledig mapje "films" op mijn harde schijf verdwenen en staat er in de plaats "FOUND.000" met allemaal CHK-bestanden in.

Is het op de één of andere manier nog mogelijk mijn bestanden terug te krijgen in de oorspronkelijke mapjes en zo? Heb al wat progjes geprobeerd, maar het haalt niets uit.

Ik ben u dankbaar.

Jan

Ga op zoek naar een werkende R-Studio of GetDataBack voor het gebruikte bestandssysteem en probeer het daarmee, in de softwarelijst op dit forum staan ook enkele gratis recoverytools, kun je het ook mee proberen, je verteld er niet bij welke je zelf hebt gebruikt.

Het programma dat ik gebruikt heb is "CHKmate".

Ik heb ook een aantal programma's gevonden die de CHK bestanden terug gaan hernoemen naar bv .doc, .avi, ...

Maar hoe kan ik dan weten welke bestanden bij elkaar horen en zo?

Alvast bedankt!

Jan

Ga op zoek naar een werkende R-Studio of GetDataBack voor het gebruikte bestandssysteem en probeer het daarmee, in de softwarelijst op dit forum staan ook enkele gratis recoverytools, kun je het ook mee proberen, je verteld er niet bij welke je zelf hebt gebruikt.

Dit dus doen, anders kom je er nooit achter, je kunt ze niet herstellen, alleen de originele raw bestanden.

Dank je wel voor de info.

Ik heb het gedaan met GetDataBack, na heel lang scannen heeft hij eindelijk mijn bestanden terug in oorspronkelijke staat laten zien, maar als ik ze wil kopieren moet ik € 99 betalen en dat heb ik er niet voor over (iemand key voor de 3.3 fat?)

met r-studio heb ik ook een recovery gedaan, maar deze zet gewoon al mijn chk bestanden op de schijf

Ik zou echt graag mijn bestanden terughebben. Is de ENIGE oplossing dat geld betalen of heeft er iemand nog een ander idee?

Alvast bedankt

Jan

Nooit van P2P progjes gehoort?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan