Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 1.993
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Mensen,
Ik krijg aldoor fouten met een nieuw programma installeren, dat ik zojuist gedownload heb.
Alle maatregelen heb ik reeds uitgevoerd, (virusscannen, AdwCleaner enz.)
Geen fouten worden gevonden, dus er zal wat anders aan de hand zijn.
Daarom heb ik CHKDSK C: /F /R uitgevoerd.
Maar de scanner blijft zeer lange tijd staan op 12%, tot zelfs de computer teneinde opnieuw start.
De fout in of op de SSD schijf blijkt niet verholpen door Chkdsk, want de volgende keer vertoond hij weer op hetzelfde punt (12%) te blijven staan
Wat kan ik hier aan doen, want goed lijkt het me niet dat de SSD zo'n lange tijd nodig heeft om de schijf te herstellen. Of zou het iets anders kunnen zijn?
Met vriendelijke groet
Dukkel
Ik krijg aldoor fouten met een nieuw programma installeren, dat ik zojuist gedownload heb.
Alle maatregelen heb ik reeds uitgevoerd, (virusscannen, AdwCleaner enz.)
Geen fouten worden gevonden, dus er zal wat anders aan de hand zijn.
Daarom heb ik CHKDSK C: /F /R uitgevoerd.
Maar de scanner blijft zeer lange tijd staan op 12%, tot zelfs de computer teneinde opnieuw start.
De fout in of op de SSD schijf blijkt niet verholpen door Chkdsk, want de volgende keer vertoond hij weer op hetzelfde punt (12%) te blijven staan
Wat kan ik hier aan doen, want goed lijkt het me niet dat de SSD zo'n lange tijd nodig heeft om de schijf te herstellen. Of zou het iets anders kunnen zijn?
Met vriendelijke groet
Dukkel
Laatst bewerkt: