CHKDSK scan vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
129
eej

ik had met utorrent een probleem. Dat is nu als het goed is opgelost. Maar ik moest toen CHKDSK uitvoeren. Dat probeerden ik steeds maar lukte niet. Ik starte de computer opnieuw op en toen ging mijn pc m'n boot scannen. Iets met ntfs. Ik weet het niet precies want ik ben niet zo super goed met computers. Maar ik had dat CHKDSK heel veel keer geklikt kan het zijn dat de scan die begint als ik opstart die CHKDSK is ? Want in dat geval zal hij nog een aantal keer zo gaan scannen.


Ik ben er achter gekomen dat mijn probleem van Utorrent niet is opgelost het blijft maar door gaan. Het bestand resume.dat is beschadigd, nou krijg ik continue deze melding

utorrent.exe - Beschadigd bestand
Het bestand of de map C:\Users\Daron\AppData\Roaming\Utorrent\resume.dat is beschadigd en onleesbaar. Voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Als ik dat hulpprogramma opstart krijg ik deze melding

Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent. U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.

De keer daarna dat ik op mijn pc ging kreeg ik onder het opstarten een boot scan. Ik had deze uitgevoerd. De 1e keer bleef deze haken en moest ik mijn pc uit zetten. Daarna deed ik hem nog een keer en toen sprong hij bij net zovell procent en net zoveel bestanden gescand te hebben naar mijn inlogscherm. Ik dacht dat de melding dan wel voorbij zou zijn( ik dacht dat het de CHKDSK chek was. ) maar dat was niet zo. Nu heb ik ook geen idee wat ik verder moet doen

Kan iemand mij soms helpen met een van mijn vragen ? alvast bedankt


GR> Daron
 
log eens in als administrator dan zal het wel gaan.
 
CHKDSK scan vista

Wijs het prg chkdsk en klik met rechtermuistoets kies uitvoeren als administrator
 
ik heb het bestand en programma verwijderd alleen weet ik nog niet of ik met het opstart probleem van die scan zit maar ja.. daar kom ik wel achter tot zo ver alvast bedankt en jullie horen mischien nog wel van me :p
 
ik zit nog steeds met de opstart scan hoe kan dit uit ?
ik heb dit dan ook nog nooit gehad ik heb mijn laptop al een jaar en het gebeurde nu pas beetje vreemd niet ?:p en het is vista


Ik hoop dat jullie een oplossing weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan