CHKDSK uitvoeren en knoppen start menu weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesje_vd

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Berichten
6
Ik krijg bij het opstarten van de computer de melding dat er bepaalde bestanden beschadigd zijn en dat ik CHKDSK moet uitvoeren. Ook zijn er in het startmenu een heleboel knoppen verdwenen (oa word, windows media center, ontspanning).

Nu probeer ik de CHKDSK uit te voeren via zoeken -> dan vindt die het programma -> klik hem aan -> dan zie ik kort een zwart scherm en dan gebeurt er niets meer.

Ook heb ik geprobeerd om via schijf c -> rechter muisknop -> eigenschappen -> extra -> foutcontrole -> nu controleren -> dan zegt die ik het kan plannen bij opnieuw opstarten -> dit plan ik dan en start de laptop opnieuw op -> gebeurt niks.

Dus ik heb 2 problemen:
1) kan de CHKDSK niet uitvoeren
2) knoppen in het startmenu zijn verdwenen

Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
 
Je moet rechterklik doen op CHKDSK en dan uitvoeren als administrator :thumb:
 
Ik heb nu uitvoeren als administor gedaan. Nu blijft het zwarte scherm wel staan. Dan voert die een aantal dingen uit, ziet een aantal fouten en dan is het scherm na 30 sec weer weg en is het probleem nog niet opgelost?
 
Ik heb nu uitvoeren als administor gedaan. Nu blijft het zwarte scherm wel staan. Dan voert die een aantal dingen uit, ziet een aantal fouten en dan is het scherm na 30 sec weer weg en is het probleem nog niet opgelost?

Heb je al opnieuw opgestart? --> krijg je de melding nog steeds? kan je dan even een screenshot tonen en als je dan toch bezig bent, graag ook even eentje van de verdwenen knoppen zodat ik me het beter kan voorstellen wat er aan de hand is ;)
 
Ik heb de computer al een aantal keer opnieuw opgestart.
De foutmelding krijg ik als de computer opgestart is en ik mijn wachtwoord moet invoeren. Die kan ik niet kopieren. In de bijlage 2 voorbeelden van mijn menu.
 
Ok, de melding is dus nog niet opgelost :confused:
Daar ga ik een andere keer verder naar zoeken voor een oplossing--> nu heb ik er niet echt tijd voor.

Maar helaas kan ik je bijlagen niet zien :confused:
Probeer het nog eens aub of upload je screenshots op imageshack of een andere site waar je plaatjes kan uploaden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan