Chrome blokkeert cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
hallo,

Ik heb sinds een week dat Chrome cookies blokkeert op o.a. Gmail en Youtube.
Ik zie dan dat icoontje rechts staan dat cookies geblokkeerd zijn op deze site en ik kan dit niet wegkrijgen. :(
Ik kan op het icoontje klikken en dan bv aangeven youtube altijd toestaan om cookies in te stellen, maar dat helpt niet. De melding blijft en cookies blijven geblokkeerd.
Ik zie ook verder niks in de privacy-instellingen wat dit zou kunnen veroorzaken.

Hallo normaal worden cookies standaard toegestaan. Ga hier eens even lezen wat je wellicht kunt doen. Klikje

Bedankt.
Ik heb alles gelezen en geprobeerd, maar was niet op te lossen. Het bleek ook om willekeurige sites te gaan.
Uiteindelijk chrome gedeïnstalleerd en alle chrome verwijzingen uit de map userdata gewist en daarna opnieuw geïnstalleerd.

Alles lijkt nu weer te werken.

Oh, oke ik deed het graag. In ieder geval is het zo ook mooi opgelost. Netjes gedaan. Groeten Manamana. ;)

Controleer of jouw antivirus of firewall alle site toe laat, als ik jouw reactie zie kan ik alleen dingen bedenken. uw Firewall laat niet toe. Als dat zo is moet je de instelling van fawerall aanpassen.
Success

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan