Chrome faalt in downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hey,

Als ik iets wil downloaden dan komt er onderaan in de downloadbalk de download te staan maar hij word meteen ''onderbroken'' en je kan hem ook niet hervatten.
Hoe kan dit?

Groeten Menno

Is het een .exe bestand?>Virusscanner.
Heb je wel continu internet?

Is het een .exe bestand?>Virusscanner.
Heb je wel continu internet?

Ja het is .exe, maar realtimeprotection staat uit, en ik heb wel gewoon internet.
Het vreemdste vind ik nog dat firefox het ook niet doet maar internet explorer wel..
Waar kan dat dan aan liggen?

Toch denk ik dat het te maken heeft met je virusscanner. Sla je het in IEX op, of open je het alleen? Probeer het dan eens op te slaan in de Downloads-map van Chrome en FF.

Bij chrome kan je niet kiezen :P Hij slaat altijd op (wat best irritant is soms) en bij IEX doe ik het ook opslaan ja

Sla 'm in IEX op in de map waar je de Chrome downloads opslaat. Als dat werkt, dan is het mij werkelijk een raadsel (en ga ik googlen).

Heb je de laatste updates voor Chrome geïnstalleerd? Grote download misschien?

Laatst bewerkt:
Ja heb ik.
Grote download? Wat bedoel je daarmee?
Greetz

nee gewoon ook kleine bestanden maar nu is het nog erger nu probeert hij het nieteens meer 0.o ik druk op een download en er komt nu nieteens meer onderbroken of uberhaupt een download balk onderin te staan...
wtf xd

Probeer eens een bestand kleiner dan 2mb te downloaden vanaf bijvoorbeeld je e-mailaccount.
Probeer anders een je Cache te wissen (ctrl+h> items bewerken>alle browsegegevens wissen>van de afgelopen 4 weken)
Als dat niet lukt, probeer het dan eens vanaf het eerste gebruik.

Laatst bewerkt:
Of een torrent file bijvoorbeeld? Nee dat werkt ook niet! Ik snap er echt niks van!
Ik ga nu even cach wissen. :O

Edit: Werkt ook niet :| wut is dit. Misschien chrome opnieuw installeren?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan