Chrome favorieten terugvinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gook

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Staan de favorieten ergens standaard opgeslagen op je harde schijf of moet je ze zowieso exporteren wil je ze elders gebruiken?
Het zit zo: ik sluit mijn hdd (van mijn oude vroegere pc, primaire schijf) aan op mijn laptop en geraak zo aan mijn oude bestanden, maar ben dus nu op zoek naar mijn favorieten...

Alvast bedankt!

Hallo Gook.
In Chrome wordt er gebruikt gemaakt van Bladwijzers. Is hetzelfde als een favoriet. Met de ster naast de url (website adres) kun je een bladwijzer aanmaken. Bladwijzerbeheer is te bereiken via Ctrl-Shift-B of gewoonweg op het sleuteltje klikken rechtsboven en kiezen voor Bladwijzerbeheer.

Microsoft Explorer. Je favorieten worden standaard bewaard op de volgende locatie: C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Favorieten

Laatst bewerkt:
Uhu, weet ik, maar het probleem is dat ik de chrome van mijn vroegere computer niet meer kan opstarten. Staan de bladwijzers van chrome ook ergens standaard opgeslagen zoals bij IE?

Merci!

Bij Vista en Windows 7 worden ze opgeslagen in het bestandje bookmarks. Te vinden in:
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default
In windows XP zal het ongeveer zijn:
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data

succes

Rob

gevonden en het bestand geopend met kladblok, bedankt voor de snelle reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan