Chrome scrollt niet vloeiend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
163
Hallo,
Ik heb Google Chrome onlangs gedownload en vind het een geweldige browser. Maar 1 probleem weerhoud mij van overstappen. Chrome scrollt namelijk niet vloeiend. En op sommige sites is dit erger dan andere sites. In Firefox heb ik dit probleem niet. Is dit een algemeen probleem? Of weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb Chrome al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
Alvast bedankt,
Edwin.
 
Google Chrome probleem met kopieren en plakken

Hallo,
Ik heb dus Google chrome geinstalleerd en ben op zich wel tevreden. Probleem is alleen dat ik niet kan kopieren en plakken, bijvoorbeeld op hyves als je een plaatje wilt plaatsen.
Dus heb hem weer er af moeten gooien.
Bij instellingen kan ik niks vinden. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat op kan lossen?
Alvast bedankt.
 
Hallo,
Ik heb Google Chrome onlangs gedownload en vind het een geweldige browser. Maar 1 probleem weerhoud mij van overstappen. Chrome scrollt namelijk niet vloeiend. En op sommige sites is dit erger dan andere sites. In Firefox heb ik dit probleem niet. Is dit een algemeen probleem? Of weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb Chrome al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
Alvast bedankt,
Edwin.

Ik heb daar geen last van en weet ook niet waar het probleem kan liggen.
Ben er niet zo'n kei in.
Maar kun jij wel kopieren/plakken?
En installeren en weer deinstalleren werkt ook bij mij niet, het probleem blijft.
Jammer, want ik vind het een geweldige browser verder en het lijkt wel of alles echt veel sneller laadt.
Succes er mee.
Groetjes.
 
Ja ik kan wel kopiëren en plakken. Maarja ik gebruik alweer mijn vertrouwde Firefox met adblock plus en no script. Hier hou ik het ook bij. Vind Firefox toch wat lekkerder werken, alleen opstarten duurt wat langer.
 
Ik heb nu ook Firefox geinstalleerd en daar kan het wel bij inderdaad.
Moet het allemaal alleen een beetje uitpluizen allemaal.
Het opstarten is inderdaad best wel traag maar verder een prima browser.
Groetjes :)
 
Ik heb nu ook Firefox geinstalleerd en daar kan het wel bij inderdaad.
Moet het allemaal alleen een beetje uitpluizen allemaal.
Het opstarten is inderdaad best wel traag maar verder een prima browser.
Groetjes :)
Oh en ik adviseer je adblock plus bij add-ons te downloaden. Die blokkeert de advertenties op sites.
 
Maar heeft iemand een idee waar dat langzaam scrollen aan kan liggen?
 
Het probleem lijkt inmiddels opgelost. Alleen nog op een paar site's niet. Maar dat zal wel door Chrome zelf komen.
 
Helemaal opgelost lijkt het scroll probleem nog niet...

Sowieso is het verstandig altijd de meest recente versie van Google Chrome te gebruiken, heb je het probleem dan nog steeds dan kan je de volgende patch proberen:

http://users.ecs.soton.ac.uk/pjt2v07/chrome/

Mocht dit niet lukken, check dan diverse andere oplossingen en work-around op deze Engelstalige blog.

Succes! :cool:
Dat ik de laatste versie enzo moet gebruiken snap ik wel, maar toch bedankt!
Ik ben trouwens al een 1 a 2 maanden terug bij Firefox, toch een veel betere browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan