Chrome werkt niet zoals het hoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

onbekende

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2012
Hallo,

Ik heb Google Chrome en als startpagina Google.nl (kaal wit met de tekst Google Nederland.

Sinds gisteravond dinsdag 17 januari krijg ik als ik Google Chrome aanklik een pagina www.searchqu.com/406 en als ik Google.nl zoek dan krijg ik iGoogle en deze rotzooi wil ik niet.

Wie kan naar Meppel komen om dit te verhelpen en Google.nl (Nederland weer als startpagina te maken op Google Chrome ?

Op internet exploder heb ik een toolbar die ik weg wil hebben (kwam met een teken als een V) en dit moet ook verweidert worden.

Hallo,

Daarvoor hoeven wij niet na je toe te komen...

Doe maar eens in de instellingen van Chrome kijken!

En hoe kom ik in die instellingen van Google Chrome en ik heb autisme dus weet niet alles van pc's ,dus is het makkelijker als iemand het wel weet dat die even naar Meppel komt.

Ik heb liever dat iemand naar Meppel komt

Ik heb liever dat iemand naar Meppel komt om dit te maken en google nederland als startpagina op google chrome zet.
Het mij opschrijft,anders moet ik ,als het weer gebeurt weer vragen, Dus wie komt naar Meppel en helpt iemand met autisme weer internetten ???

Het liefste vanmiddag / vanavond nog

er komt niemand naar merpel wat snap je daar niet aan ik wil zo vriendelijk zijn om via een programa te werken dat ik je pc kan overnemen maar als dat ook niet goed is dan kan niemand je helpen
vraag het eens aan je buur of familie wat is jou probleem
waarom zou ik niet even een paar uur in de auto zitten om jou startpagina te veranderen uuhh weet jij het

Omdat dit een forum is waar men elkaar perssonlijk helpt (langskomen ,de boel veranderingen / verweideren / opnieuw downloaden.
En zeker als diegene autisme heeft is deze vorm van hulp gewenst,maar ik lees het al,allemaal te beroerd om iemand met autisme te helpen en misschien is autisme wel overdraagbaar (als een soort van soa)

Ik verwacht iemand die naar Meppel gaat en mij helpt,niet meer ,niet minder. Vanmiddag / vanavond nog.

Zoals al eerder gezegd is, hulp is aangeboden. Dit is geen onsite support helpdesk maar een forum.

ik heb zeker respect voor je ziekte maar daarom moet je nog niet verwachten dat iemand naar jou in merel zal komen om even je startpagina te veranderen

edit martens w wat bedoel je daarmee

Laatst bewerkt:
Hulp wordt uitsluitend via het forum geboden.
Als ik je eerste bericht goed begrijp, zou ik eens gaan scannen op spyware met MBMA en Super anti spyware(beide gratis en effectief).

Jackall

ik heb zeker respect voor je ziekte maar daarom moet je nog niet verwachten dat iemand naar jou in merel zal komen om even je startpagina te veranderen

edit martens w wat bedoel je daarmee

Bij onsite support helpdesk word er eventueel naar een klant toe gegaan om een probleem op te lossen. Maar dit is slechts een forum waar men mensen vie het forum probeert te helpen. gewoon een verduidelijking voor de TS.

Ik heb liever dat iemand naar Meppel komt om dit te maken en google nederland als startpagina op google chrome zet.
Het mij opschrijft,anders moet ik ,als het weer gebeurt weer vragen, Dus wie komt naar Meppel en helpt iemand met autisme weer internetten ???

Het liefste vanmiddag / vanavond nog

Met uitspraken als "te beroerd om te helpen" motiveer je mensen niet echt om te proberen je probleem op te lossen.
En iedereen weet wel dat autisme geen infectieziekte is.

Kijk eens hier:
http://www.oja.nl/computer-reparatie/Hoogeveen-Meppel-Staphorst-Zuidwolde-Steenwijk.html

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een beetje eigenaardig. Je vraagt iemand om naar meppel te rijden om jouw pc probleem op te lossen.
dit forum is er voor bedoeld dat iemand helpt het op te lossen en niet naar meppel komt rijden
ik heb respect voor mensen met authisme en andere ziektes als ******, lepra en dat soort dingen.
alleen op zo'n manier van vragen kan je verwachten dat niemand je meer wilt helpen. endan er ook nog eens bij zetten en vandaag of morgen nog
dan vind ik het niet gek als er niemand meer komt opdagen. okeej nu weer ff ontopic met je probleem: als je gewoon naar chrome gaat en instellingen opzoekt en kijkt naar starpagina staat daar wat je startpagina is. daar kun je het weer makkelijk veranderen naar google. en als je dan igoogle krijgt kun je op dezelfde website klikken op naar de traditionele pagina gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan