Chrome youtube werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkie dik20

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
De laatste tijd doet youtube het niet meer in google chrome. wat heel maf is want youtube hoort bij google toch:P. maar ik heb niks veranderd, gedownload, ge--- wat je kan verzinnen. Als ik op een filmpje klik dan zie ik gewoon een zwart schermpje. Geen melding, knopjes die je normaal hebt. gewoon zwart.
Dus vroeg ik me af of jullie me konden helpen.

(ik heb het hier neergezet omdat ie het in IE wel doet)

heb je al een update gedraaid bij chrome?
vreemd overigens hoort hij niet te doen.
heb je onlangs misschien ook nog een plugin in de browser geinstalleert?

Nee geen updates ofzo. ook geen plugin alleen adblock, maar die heb ik al langer ik zal deze is uitzetten en kijken wat er gebeurt. De laatste drie dingen die ik heb geinstalleerd zijn: Auslogics disk defrag, guild wars (spel) en ccleaner

:shocked::shocked::shocked: ik deed de extensie adblock 1.3.25 uit. en hij deed het weer:shocked: geen toeval want toen ik hem aandeed deed ie het niet meer:shocked: wat maf is dit. Hebben meerdere mensen dit?

nu alleen nog een dingetje bij filmpjes bij youtube reacties zie je geen randje eromheen. Is dit misschien de nieuwe lay-out van youtube in chrome?

tjah adblock voor chrome zit nog in de kinder schoenen, misschien even een goed idee om bij hun hierover even een melding te geven.

Ik heb sinds vandaag hetzelfde.... Hoe kan ik de extensie adblock 1.3.25 uitzetten?

Het kan ook aan adobe shockwave player liggen.
Probeer eerst eens een update te draaien. http://get.adobe.com/shockwave/

Dat probleem had ik eerst.

Als dat dan nog niet werkt moetj een update van windows draaien.
Dat werkte bij mij uiteindelijk het beste.

Zo niet? dan kan je het beste internet Explorer gebruiken, daar doen de plug-ins het vaak wel. (toch beveel ik internet Explorer niet echt aan.)

Laatst bewerkt:
Zonder dat iets heb aangepast werkt het weer... Dus probleem opgelost. IE gebruik ik alleen voor zaken die echt niet in Chrome draaien, als het echt niet anders kan.

Of draai een windows update dat helpt bij mij ook altijd.
start>typ:windows update etz.

Of als u adblock gebruikt klik op "blokeer niets op deze pagina"
Maar dan heeft u kans op reclame.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan