Ci/CI+ module, Ziggo/UPC module werkt niet op SHARP LC-40le600e

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hi,

Ik zie bij veel sharp TV's firmware updates om ziggo (voorheen UPC) certified te krijgen via de module IN de TV. Helaas is mijn model niet geupdate, ik wil zonder extra kastje TV kijken alleen dat lijkt nu niet te lukken. Volgens mij moet er softwarematig wel iets te regelen zijn of wellicht op een andere manier.
Iemand een idee?

is jouw tv wel uitgerust met een sleuf voor de ziggo kaart?

Betwijfel of dat gaat lukken. Dit toestel heeft alleen CI en geen CI+ (vereist voor Ziggo)

Ok. Ik was in de veronderstelling dat het CI+ was.

@Palomino: SOms wil het inderdaad wel werken op niet gecertificeerde tv's, maar dan moeten ze wel minimaal ci+ ondersteunen. Als je tv dat niet heeft kan hij ook geen kanalen weergeven die ci+/CAM ondersteuning nodig hebben.

@Rene, Er is geen andere manier, tenzij je een nieuwe interface in de tv laat bouwen en nieuwe software daarvoor laat maken/installeren. :D

Je zal dus óf analoog moeten kijken. óf een extra kastje moeten nemen voor 5 Euro per maand (sowieso volgens mij dezelfde prijs als een extra smartcard per maand zou kosten dus daar hoef je het niet voor te laten)

Dan is het niet anders, ik heb mijn TV mooi strak aan de muur, er is geen ruimte voor een lelijk kastje :) Ik weet iig nu dat mijn TV dit niet verder aankan .... thx voor de info !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan