Ci+ modules

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Hallo,

Kan iemand het verschil uitleggen tussen een Ci+ modules van verschillende providers en werkt dit net zo goed al een externe decoder?
Kan je bijvoorbeeld ook een module van ziggo gebruiken voor digitale tv van Delta?

Het zou in combinatie zijn met een ''Sony kdl-40ex720''

Ik had ook gelezen dat er problemen zijn met het ''authenticatie-proces'' van Ci+ modules dat het proces dubbel wordt uitgevoerd.

bijvoorbaad dank,

Ci+ is een soort extern apparaatje maar dan in je tv

Heel handig als je geen los kastje wil

Maar je TV moet wel daarvoor gecetificeerd zijn en je moet een input hebben waar je de module in kan doen

Je hebt ook een smartcard nodig van de provider.
Bv bij upc huur je die voor €4 p maand. Daar krijg je de module dan gelijk bij.

Op de site van je provider kun je controleren of je tv gecertificeerd is.
Overigens is een CI+ module handig, omdat je maar een apparaat aan hoeft te hebben en eén afstandsbediening nodig hebt.
Een nadeel is wel dat de module minder info geeft als een mediabox en ook minder functies heeft (on demand etc)

Dit even ter aanvulling.
Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Nee, ik bedoel wat is het verschil onderling tussen verschillende Ci-Plus modules?
Kan je bijvoorbeeld een module van ziggo ook voor een andere provider gebruiken.
Smartcard heb ik nog van de vorige decoder.

Nee, ik bedoel wat is het verschil onderling tussen verschillende Ci-Plus modules?
Kan je bijvoorbeeld een module van ziggo ook voor een andere provider gebruiken.
Smartcard heb ik nog van de vorige decoder.

Nee, een UPC module zal b.v. niet gaan werken op het Ziggo netwerk, ook al heb je op het laatst genoemde een abbonoment ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan