Ciel budgetbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefaandeblock

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Beste

Ik heb mij onlangs ciel budgetbeheer aangeschaft. compatibel voor xp/vista/windows 7.
als ik probeer te installeren dan krijg ik op het einde van de volgende melding:
Kan geen toegang krijgen tot Documents and settings....
Heb ondertussen al verschillende dingen geprobeerd.
heb de administrator geactiveerd vio de prompt.
heb de compabiliteit gezet op windows xp.
heb als administrator uitgevoerd.

Heb trouwens een windows 7 home versie.

Iemand die kan helpen?
Zit echt met de handen in het haar.

Wilt het programma naar documents en settings toe installeren?
Zo ja dan moet je eens kijken of je dit kunt veranderen naar doelmap program files.
dus ff opnieuw installeren.

Naamloos.png

Hij installeert onder de c programfiles. maar wil blijkbaar iets uit die doc and settings halen

Oke
En als je voor je het installeert niet dubbelklikt op de .exe maar kiest voor rechtermuis en als administrator uitvoeren.

Hmm Dan heb ik nog 1 probeersel ga eens naar configuratiescherm>gebruikersaccounts>instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen,zet deze schuif eens naar beneden en probeer het nog eens te installeren.

Dat bestand ziet er uit alsof het over frankrijk als land gaat... Merkwaardig... In de handleiding zie ik trouwens het adres van Ciel :) e-mail: info@ciel.be. (het gewone adres staat er ook, maar wie schrijft er nog brieven ;)) Of direct een bericht invullen op: http://ciel.nexway.be/contact.html.

En nog een aanvulling: er staat niets, maar dan ook niets in de uitgebreide handleiding over hoe te installeren en wat te doen bij rare situaties....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan