MartinJM
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2008
Als je het weer met een loop doet, dan wordt voor iedere textbox hetzelfde stukje code uitgevoerd.
Je hebt bijvoorbeeld dit in je loop staan: "Msgbox("Tien aanwezig!")". En er is 1 textbox waarin een 10 staat, dan krijg je 1 keer die messagebox. Maar als er nu 2 textboxen zijn waarin een 10 staat, dan krijg je 2 keer die messagebox.
En opnieuw scheelt dat weer een hoop typwerk...
Geen dank voor de hulp, daarvoor is het toch immers een forum...
Succes!
PS: Je moet nog wel een goede code verzinnen voor in de loop... Maar dat lukt wel :thumb:
*EDIT*
Ik heb nog even een klein vraagje: Snap je (tot nu toe) alles? Is het niet zo dat je onze oplossingen hier kopiëerd en dan inlevert?
Helaas kan ik een paar mensen die dat zo zouden doen...
Je hebt bijvoorbeeld dit in je loop staan: "Msgbox("Tien aanwezig!")". En er is 1 textbox waarin een 10 staat, dan krijg je 1 keer die messagebox. Maar als er nu 2 textboxen zijn waarin een 10 staat, dan krijg je 2 keer die messagebox.
En opnieuw scheelt dat weer een hoop typwerk...
Geen dank voor de hulp, daarvoor is het toch immers een forum...

Succes!
PS: Je moet nog wel een goede code verzinnen voor in de loop... Maar dat lukt wel :thumb:
*EDIT*
Ik heb nog even een klein vraagje: Snap je (tot nu toe) alles? Is het niet zo dat je onze oplossingen hier kopiëerd en dan inlevert?
Helaas kan ik een paar mensen die dat zo zouden doen...

Laatst bewerkt: