Cinema 4d loopt vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenieboennie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2014
He allemaal,
op mijn computer heb ik cinema 4d R14 staan. Ik heb hier een tijdje mee gewerkt en het ging prima. Tot dat ik op een gegeven moment het probleem kreeg dat als ik een licht plaatste mijn cinema 4d vast liep en afsloot. Ik heb dit een paar keer opnieuw geprobeerd maar steeds als ik een licht plaatste liep Cinema 4d vast. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Al vast bedankt,
Jeroen:rolleyes:

Misschien een simpele oplossing, maar neem aan dat je je project opgeslagen hebt op de computer zelf en niet in het programma zelf?

Sla even de ontwerpen op op je computer, en probeer even een her-installatie, dit is vaak een simpele oplossing die wel wil werken. Zo niet, laat dit even weten dan bekijken we een eventuele volgende stap.

Ik heb het al in verschillende projecten geprobeerd. Ook heb ik het al opnieuw geinstalleerd werkt steeds niet.

Wat zijn de specificaties van je computer?

Windows? Processor etc?

Dan ligt dit probleem hoogstwaarschijnlijk niet aan je computer..

Ik heb verder niet veel verstand van cinema 4d r14, maar zijn er mogelijk benodigde updates beschikbaar? Misschien dat hij out-dated geraakt is en daarom kuren toont? Biedt r15 niet de oplossing?

- Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan