Attila94
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2008
Mijn tweede casemod alweer, ookal is mijn Wood-PC nog niet eens af. De laatste tijd was ik een beetje inactief op helpmij.nl, en heb de updates van mijn Wood-PC gewoon brutaal doorgelinkt naar casejunkies.com, mijn excuses daarvoor

Back2topic...
Waarom nu alweer een tweede mod?
Ik word soms echt zat om met hout te werken, en ik wilde weer eens wat andere technieken/materiaal uitproberen. Een maand geleden kreeg ik ook een volledig systeem in handen, waarvan de kast erg moddable was, vond ik zelf
Waarom Linuxization?
Simpel, omdat er Ubuntu op draait. Het is mijn eerste PC met Ubuntu, en dus is er een 'Linuxizatie' gaande. En dat vond ik wel een passende naam hiervoor.
Wat is mijn doel?
Alweer een budget-mod. Omdat ik casemodden wel leuk vind, maar het ook wel zonde vind om honderden euro's stuk te gooien aan een pc die ik waarschijnlijk toch niet veel ga gebruiken.
Waar ga ik dat ding voor gebruiken?
Als tweede computer. Gewoon wat kleine spelletjes op draaien, ik weet niet of TM Nations erop draait, of Quake III. En voor downloads.
To-do-list:
- Kast leeghalen --> Done
- Window uitzagen --> Mee bezig
- Kast zwart verfen --> Bijna klaar
- Fan-hole uitzagen --> Binnenkort
- Linker-binnenkant spuiten --> Binnenkort
- Front-USB en CFFL-controller bouwen --> Done
- Frontje weer in elkaar steken --> Binnenkort
- Spiegel graveren --> Binnenkort
- Casefeet maken --> Binnenkort
- Het bij Azerty bestelde spul monteren + alles aan elkaar solderen --> Binnenkort
- Computer weer in elkaar zetten --> Binnenkort
- Kabels verbergen --> Binnenkort
- HDD-koeler stiller maken (dat ding maakt nu echt een herrie:shocked: )
Genoeg ge***, tijd voor foto's
Orgineel frontje
HDD-koeler
Vorm van de window, op het moment al uitgezaagd, bezig met afwerking
Hier was alles nogmaar in primer
En mijn zelfgemaakte front-USB poorten + 'fancontroller'. Geen aanmerkingen over de paintjob graag, dat is nog lang niet klaar op die foto
Meer foto's en een update komen waarschijnlijk donderdag, dan heb ik mijn spul van Azerty waarschijnlijk ook al binnen
De bovenste 4 en de laatste zijn voor mijn andere pc
EDIT: Ik gelu l nou echt zo'n lelijk woord?

Back2topic...
Waarom nu alweer een tweede mod?
Ik word soms echt zat om met hout te werken, en ik wilde weer eens wat andere technieken/materiaal uitproberen. Een maand geleden kreeg ik ook een volledig systeem in handen, waarvan de kast erg moddable was, vond ik zelf

Waarom Linuxization?
Simpel, omdat er Ubuntu op draait. Het is mijn eerste PC met Ubuntu, en dus is er een 'Linuxizatie' gaande. En dat vond ik wel een passende naam hiervoor.
Wat is mijn doel?
Alweer een budget-mod. Omdat ik casemodden wel leuk vind, maar het ook wel zonde vind om honderden euro's stuk te gooien aan een pc die ik waarschijnlijk toch niet veel ga gebruiken.
Waar ga ik dat ding voor gebruiken?
Als tweede computer. Gewoon wat kleine spelletjes op draaien, ik weet niet of TM Nations erop draait, of Quake III. En voor downloads.
To-do-list:
- Kast leeghalen --> Done
- Window uitzagen --> Mee bezig
- Kast zwart verfen --> Bijna klaar
- Fan-hole uitzagen --> Binnenkort
- Linker-binnenkant spuiten --> Binnenkort
- Front-USB en CFFL-controller bouwen --> Done
- Frontje weer in elkaar steken --> Binnenkort
- Spiegel graveren --> Binnenkort
- Casefeet maken --> Binnenkort
- Het bij Azerty bestelde spul monteren + alles aan elkaar solderen --> Binnenkort
- Computer weer in elkaar zetten --> Binnenkort
- Kabels verbergen --> Binnenkort
- HDD-koeler stiller maken (dat ding maakt nu echt een herrie:shocked: )
Genoeg ge***, tijd voor foto's
Orgineel frontje
HDD-koeler
Vorm van de window, op het moment al uitgezaagd, bezig met afwerking
Hier was alles nogmaar in primer

En mijn zelfgemaakte front-USB poorten + 'fancontroller'. Geen aanmerkingen over de paintjob graag, dat is nog lang niet klaar op die foto

Meer foto's en een update komen waarschijnlijk donderdag, dan heb ik mijn spul van Azerty waarschijnlijk ook al binnen

De bovenste 4 en de laatste zijn voor mijn andere pc

EDIT: Ik gelu l nou echt zo'n lelijk woord?

Laatst bewerkt: