Cirkel / Bol calculator.

Status
Niet open voor verdere reacties.

beest820

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2009
Hoi helpmij-ers, bij deze een eenvoudige calculator waarmee je omtrek oppervlakte en volume van een cirkel en bol eenvoudig kan berekenen door alleen de diameter in te voeren.

De Gebruikersnaam is : Helpmij
Het wachtwoord is : 1234

grtz Beest

Bekijk bijlage Cirkel Calculator.zip

attachment.php

Bijlagen

• cbcalculator2.jpg
    cbcalculator2.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 313
Laatst bewerkt:
Bijlage zou leuk zijn.. Hij is er :D

Als ik aanmeld, dan komt er nog een scherm met start. En dan klik je erop, en dan schiet ie terug naar de aanmeld menu.

Laatst bewerkt:
Zie m'n edit..

Bovendien mis ik een kruisje om em uit te zetten :o

En als ik niks invoer start het gewoon op....

Foutje van mij.

In de velden gebruikersnaam en wachtwoord hoeft niets ingevuld te worden.

Pas het zo nog even aan in mijn uitleg

grtz beest

Verder.. Ziet er prima uit.. Behalve het kruisje die ik mis.

Overigens.. Zou het afsluiten iets sneller laten gaan. Anders krijgt men de indruk dat ie vastloopt (Had ik dus net ook..)

Hoi bedankt voor de reactie.

Het kruisje heb ik bewust weggelaten zodat het wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld moet worden.Is dat verkeerd spring je terug naar het eerste scherm waar je weer af kan sluiten.

Hij is zo "langzaam" omdat hij een serie beepjes afspeelt.En sluit pas als het geluid is gestopt.

Grtz Beest.

Dan weet ik niet waarneer die piepjes op houden. Maar als ze afgelopen zijn draait het programma nog zo'n 3 seconden door..

:confused: Als ik bij mij op button "afsluiten" druk krijg ik een serie beepjes van ongeveer 3 seconden.Daarna sluit het programma meteen af.
Bij jou dus niet ?

Nee.. En ik draai Windows7. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Lijkt me wel waarschijnljk, t' is met visual studio 2008 gemaakt. En zelf heb ik vista ultimate.
Het lijkt erop dat ik aan dit probleem niets kan doen.

Grtz beest.

Maakt ook niet veel uit.. Maar het kan lastig zijn. Nu weet ik dat het niet vast loopt omdat het niet wit wordt en ook niet de melding dat het niet meer werkt. Maar het kan altijd.
Verder heb ik er niks op aan te merken.

Moet je nog meer weten over je programma? :cool:

Laatst bewerkt:
In principe zouden alle fouten afgehandeld moeten zijn.
Alleen wist ik niet hoe je kan voorkomen dat er tekst "abc" in de textbox word geplaats met "kopieren / plakken" misschien vergezocht maar dat zou ik nog graag oplossen.
Suggesties zijn welkom.
Grtz Beest

Dat zou ik zo niet weten. Zal je even moeten wachten op reactie van iemand anders. Ik kan verder vrij weinig met VB '08

werkt goed :thumb: het nut is er nu alleen niet maar ga hem zeker bewaren voor school :D

dankjewel, dat met die beepjes klopt 3 en dan is hij weg :D

(ik zeg niet dat andere liegen maar bij mij)

vista home (oem)

Hey mastermind tnkz voor je reactie.
Als je hem wil bewaren kan ik hem voor je aanpassen als je wilt,
grtz beest

Super foto :D ,dat is geen probleem.
Heb nog wel een gebruikersnaam en wachtwoord nodig,dan stuur ik hem binnekort naar je email.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan