Cisco Router, Afstandbediening shut off lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sirxkiller

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2013
Geachte community/forum en members.

Cisco EPC3928AD router

Ik heb jullie hulp nodig en ik zal zo precies zijn als ik kan.
Dit verhaal word in de zin van "ik" geplaatst.
Het gaat dus om dat ik een Cisco Router heb die verbonden is met me computer via LAN netwerk kabel.
Maar het probleem is dus,
Dat een "persoon", een afstandbediening heeft of een remote controller waarbij hij mijn Netwerk kabel die verbonden is met mij computer>router word geblokkeerd het word dan letterlijk afgesloten.
Mijn vraag is hoe kan je dit wegkrijgen.
Ik heb geprobeerd de Cisco Router te resetten wat eigenlijk geen zin had,
Dus ja wat zijn jullie meningen hierover kunnen jullie me helpen.

ICT-Beheerder Niveau 3 2e Leerjaar.

Laatst bewerkt:
Reset die Cisco eens. Zet wachtwoord encryptie aan en zet een sterk wachtwoord op webinterface, telnet en seriele connecties. Kijk daarna eens of die remote shutdown nog altijd werkt.

Het is echt 1 bepaald netwerk heb net ff een heel lange netwerk kabel gepakt en mee naar boven genomen en nu doet ie het, maar dit zit alleen niet lekker, maar ik ga het proberen wat je zei. ik denk dat het een een connector is ofzow die er tussen zit wat het internet verbreekt.

Maar wat moet ik met de telnet en seriele connecties nog doen? en waar kan ik dat precies doen?

Laatst bewerkt:
Reset die Cisco eens. Zet wachtwoord encryptie aan en zet een sterk wachtwoord op webinterface, telnet en seriele connecties. Kijk daarna eens of die remote shutdown nog altijd werkt.

hij doet het nog steeds niet.... ik heb wel die wachtwoord encryptie aangedaan en een webinterface wachtwoord, maar telnet en seriele connecties, kan je me daarnog een beetje meer uitleggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan