Cisco WRT320N Geen internet na reset(DD-WRT Aanwezig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste helpers,

Ik heb gister mijn router gereset i.v.m Nat Type Moderate op Black Ops PS3. Nadat ik de router gereset was had ik geen verbinding meer zowel op mijn ps3 als op mijn andere pc's. Ik had er DD-WRT opstaan, misschien dat dat het probleem is? Ik had wel internet als ik mijn pc direct op mijn modem aansloot. Nu heb ik er tijdelijk een andere router op, ook die werkt niet helemaal perfect. Hij zendt geen wifi uit ... Maar daar voor heb ik deze post niet geplaatst.

Het gaat dus om een: Cisco WRT320N

Mvg Gino
ps: Ik heb alle soorten reset al geprobeerd.

Maar... na een reset (= terugzetten naar fabrieks instellingen) moet je eerst weer alle instellingen invoeren die je van je provider hebt gehad (voor een internet verbinding) en dan moet je alle pc's en andere apparaten bekend maken bij de router - bedraad of wifi - om in een netwerk te kunnen werken.

hmm echt waar? Want ik heb hem weleens vaker ge-reset en dan doet ie t wel... Ook heb ik via de laptop geprobeerd hem te resetten in Network Magic (Bijgeleverde software). Geen suc6.. :( Hoe maak ik dat dan bekend?

Ik keek net eens in CMD > Ipconfig/all en zag dat me Default gateway anders was dan gister (ik heb nu een andere router dan degene met het probleem)

Ik probeer hem wel is opnieuw te installeren via de setup-cdrom misschien dat dat wat oplost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan