[civ4 complete] probleem bij installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

christian44

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Ik heb afgelopen week een nieuw spel gekocht, namelijk Civilization 4 Complete. Nu wil ik dit spel installeren. Dan herkent mn pc het spel eerst wel, maar even later komt er 'setup.exe werkt niet meer.' dan kan je kiezen uit het programma sluiten of online naar een oplossing zoeken. ik kies dat oplossing zoeken maar daar stopt hij na een paar seconden mee.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Christian

ps: ik heb niet het idee dat het aan het spel ligt, hij doet dit namelijk bij andere spellen ook

Kan je pc het spel wel aan? Surf eens naar www.canirunit.com en zoek het spel op in de lijst om te testen of je pc het aan kan. Daarbij zie je ook meteen welke onderdelen je in je pc hebt. Bij het eventueel niet kunnen draaien van het spel, kan er op dit forum een advies gegeven worden over hoe je dit kan oplossen.

Daarnaast is het ook handig om te weten of je drivers up to date zijn, zoals die van je videokaart.

Wat kwam er uit de test? En welke onderdelen zitten er in je pc, meoderbord, videokaart en dergelijk.

Videokaart drivers?

Het antwoord wat je nu gaf is niet voldoende om er iets over te kunnen zeggen.

het kwam door vista. ik heb het spel nu op een andere laptop (met xp) geinstalleerd waar het spel het wel op doet, dus eigenlijk is het nu opgelost.
Bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan