clan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een clan is een groepje mensen die samen vaak een spel spelen. Ze spelen dan tegen andere groepen. Bij bf1924 bijvoorbeeld, zat ik in de Got clan, en speelden we vaak tegen andere clans. Mijn username was dan:

[GoT]Masera

En zo had iedereen in ons team [GoT] voor zijn naam.

En clans hebben ook een eigen website waar ze wars afspreken met andere clans.

Een clan is een groep mensen die samen in teamwork een game spelen,dus spellen zoals Unreal Tournament en Counter Strike zijn de bekenste.
Op clanbase zijn veel clan's te vinden.

thanxxx.

Alweer wijzer geworden.moet je dat downloaden ofzo.Of is het zo dat,je afstpreekt op een site,die clan gaan we.

Een goede clan heeft zijn eigen server, en dan geef je de andere clan Ip+pass en dan spreek je een tijd af wanneer de war begint.

zonder clans zou het een dikke zooi worden. Met name met snipe spellen is het vet in een clan te spellen anders snip je alleen mekaar. Groot voordeel neem een breedband verbinding en een microfoon anders win je het nooit. Het is namenlijk vet k*t om een bericht te typen terwijl de tegenstander steeds meer gebied veroverd. Nog een tip leer de maps goed daar heb je donders veel an net als dat je de tegenstander goed kent

afspreken.

Okee,ik wil wel op een site met iemand afspreken.maar ik kan het spel SOF1 niet vinden,alleenSOF2 kan iemand mij daar een link van geven,het liefst NED,

Bekijk de regels op helpmij even, de link staat wel in je handtekening..

bedoel.

Nee,ik bedoel waar ik met iemand kan afspreken.Mag je het op helpmij daar niet over hebben,over een clan.

Wat bedoel je hier dan mee:

maar ik kan het spel SOF1 niet vinden,alleenSOF2 kan iemand mij daar een link van geven,het liefst NED

Hier vraag je toch om SOF1?

ik bedoel.

Nee,ik bedoel.Daarnet,gaf iemand mij een linkd,daar heb ik gezocht met welke spellen je met een clan kon spel.En daar stonden een paar spellen.Maar ook SOF2.Maar ik heb SOF1 nou was/is mijn vraag of iemand mij een link kan geven,waar ik met iemand kan afspreken om met hem SOF1 te spelen,maar er staat alleen SOF2 geen SOF1,snap je het nu.

Probeer www.google.com eens ofzo.

Maar vaak is het zo dat ze je niet meteen toelaten in een clan, je moet ze kennen van een forum of site oid. En daarna moet je meestal een pot vechten om je skills te laten zien. En ik denk eigenlijk niet dat er veel SoF clans zijn. Waarschijnlijk wel SoF 2, maar het meest word er Battlefield 1942, ut2k3, mohaa spearhead, gespeeld.

daar heb jij weer gelijk in.

Ja,daar heb jij weer gelijk in masera.Toch effen proberen.

Een clan is een groep mensen, die spelen in team verband een spel. Beetje zoals een voetbalclub, ze moeten wedstrijden spelen, en die worden gerigistreerd op clanbase, daar heb je allemaal verschillende competities voor allerlei spellen.
Je komt vaak in een clan als je goed bent, en ze je vragen of je bij de clan wilt, of je soliciteerd zelf dat je bij een bapaalde clan wil, dat helpt soms ook ;)

okee bedankt.

Okee,bedankt.Kan iemand mij dan de link geven waar ik dat kan vinden.Ik kan het namelijk niet vinde.Alleen voor andere spellen.

Let wel op in welke clan van welke game je wilt gaan joinen.

Ik bedoel, BF1942 bijvoorbeeld is een Tactical Shooter, wat dus inhoudt dat er tactiek en strategisch inzicht aan te pas komt. Dus je moet weten wat je moet doen, als je orders krijgt opgelegd. Het is namelijk niet een kwestie van knallen en beuken.

Een game als Unreal Tournament 2003 bijvoorbeeld, is een Beat-Um-Up Shooter, wat dus inhoudt dat het voornamelijk wel bestaat uit knallen en beuken. Hier hoef je niet orders(hangt van de game-mode af) op te volgen, maar je moet gewoon zoveel mogelijk tegenspeler neerknallen, wil je dat je team wint. Dus een clan voor een game als dit, is veel makkelijker te joinen.

clanbase

Ja fatbasterd,heb al opgekeken.En daar vind ik niks over het spel SOF1

Als ze daar geen SOF1 ladder/league hebben dan is de kans klein dat er nog veel clans zijn die dit spel spelen. En dus zal klein kans zijn dat er een league of ladder is waarin je SOF1 kan spelen.

toch.

Okee bedankt.Maar afentoe als ik die server wil uitkiezen,krijg ik de fout MISSING FILE.Kan iemand mij vertellen.waar ik die file(s)kan downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan