Clansite

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen_helper

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Ik zoek een script voor een kant en klaar clansite. OMdat ik namelijk niet goed ben om er zelf een te maken heb ik liever dat er al een voor mij gemaakt is. Wie kan me helpen, bedank.

Het is me geheel duidelijk welk script je wil hebben :D

Kortom: wat voor script?

Als ik je goed begrijp wil je een kant en klare website?? Dat is wel min of meer mogelijk, Lycos heeft bijvoorbeeld kant en klare sjablonen die je makkelijk een beetje kan aanpassen aan jouw stijl. Of je pikt iemands anders website: bestand--> opslaan als en vervolgens met dreamweaver, frontpage, kladblok of iets anders bewerken . .

Geplaatst door Bat Borisch
Of je pikt iemands anders website: bestand--> opslaan als en vervolgens met dreamweaver, frontpage, kladblok of iets anders bewerken . .
wil je dat domme gedrag niet aan gaan moedigen :mad:
als mensen te lui zijn om zelf een website te maken moeten ze dat zelf weten, maar jatten is wel zulks laag en zwak gedrag :mad:

ik wil dat soort gedrag niet aanmoedigen, maar je moet t leren van iemand anders, zelf sla ik ook wel s een website op om te kijken hoe zij het hebben opgebouwt, je leert er alleen maar van. Ik heb misschien onhandig m'n woorden gekozen maar dat bedoel ik niet zo.

je moet ook niet opnieuw het wiel uitvinden toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan