Clarity Install System

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandamme

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Ik heb een computer met clarity, zodat je je pc helemaal leeg kan gooien en windows opnieuw instaleren zonder cd..... maar ik heb de handleiding gelezen daar staat dat ik herhaldelijk op F10 moet drukken onder het opstarten maar het werkt eg niet dit staat er:

Clarity start u op door tijdens het opstarten van de computer herhaaldelijk op de F10 toets te drukken. Zodra u het woord Clarity ziet kunt u ophouden met drukken, u gaat dan verder Clarity in.

Let op! Bij sommige toetsenborden moet u eerst een keer op de F-key drukken om de functietoetsen te activeren!

Kan iemand me hiermee helpen? clarity start dus niet op hoe die het zou MOETEN doen.....

Alvast bedankt.

Heb je een F-key(FN toets) op je toetsenbord?

Die FN toets zorgt dat, als je deze indrukt, bepaalde toetsen een andere funktie krijgen.
Deze moet je dus eerst een keer indrukken, voordat je de F10 gebruikt.
Dat bedoelen ze met de F-key.

Hij staat nergens.....
Mischien omdat ik een tamelijk nieuwe pc enzo heb....

Geef eens een link naar de site waar je pc op staat.

Hij is van de Vobis, ik heb er toen vanalles xtra's in laten zetten enzo maar een plaatje ofzo kan ik nergens vinden en info over deze pc ook niet, wast wil je weten ? mischien staat het ook op mijn handleiding op de px ofzo...

Ja, ik wou kijken of ik in de Handleiding wat kon vinden.
Ik ken "Clarity Install System"niet echt of is het gewoon een recover systeem, waarbij je Windows op een verborgen partitie staat?

Het staat vast op mijn pc en ik kan het niet als bijlage erbij doen zal ik je het sturen via een mailtje ofzo?

Stuur maar naar *knip* E-mail adres weer verwijderd *knip*.

Laatst bewerkt:
Je hebt het nu geloof ik, ik kan namelijk ook geen mailtjes versturen want er klopt is aardig niet daarom ben ik ff op een andere pc je mailtje gaan verzenden

Ik heb het binnen.:)
Alleen jammer dat de afbeeldingen niet werken.:(
Ik vermoed dat deze op jou pc staan.

Staat tog nix bijzonder op, alleen een plaatje van een harde schijf, en die andere bij die andere plaajtes staat in stappen aangegeven hoe je je bestanden(emailtjes) opslaat.... maar weet je al iets ofzoow?

Maar was die FN toets gewoon FN of is daar een tekentje voor????
Ik heb nog meer toetsen borden ik zal eens kijken als hij daar mischien wel opstaat.......

Die toets staat gewoon Fn op, niks bijzonders verder.
Ik kom er helaas niet verder mee.
Ik neem aan dat je meteen op F10 continu drukt zodra je de pc aanzet?

Heb je misschien een multimedia toetsenbord? Daar moet je eerst de F-lock toets (oid) indrukken om de functie toetsen vrij te geven. Daarna werkt F10 normaal.

http://www.clubic.com/photo/00031795.jpg
is een voorbeeld van een microsoft multimedia keyboard, de F-lock toets zit daar rechtsboven.

Vr.Gr. Egel.

Geplaatst door Egel
Heb je misschien een multimedia toetsenbord? Daar moet je eerst de F-lock toets (oid) indrukken om de functie toetsen vrij te geven. Daarna werkt F10 normaal.
Aan de Lock-toets heb ik niet gedacht. Had het idee dat het om de Fn toets ging.:o

W8 ik ga ff mijn camera ik ga een foto knippen van het toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan