CleanIt2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr_Fixit

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Hallo
Ik heb vandaag versie 0.65 on-line gezet van CleanIt2.
Dit programma automatiseerd programma's zoals EasyCleaner en CCleaner.
Natuurlijk gaat niet alles automatisch, zo gaat hij niet naar dubbele bestanden zoeken (wat veel te gevaarlijk is).
Probeer het en laat me weten als je eventuele fouten ontdekt.
http://www.cleanit2.nl.tt

Ja alleen vindt ik het vreemd ,dat er op Helpmij en Nucia wordt geadviseert om Hitman niet te gebruiken, en jij dat op de site wel doet.

Wat is daar de reden van?

Heb zelf met Hitman ook alleen maar problemen gezien,als ik bij anderen geroepen wordt die het gebruikten.

En dat MSN wordt afgesloten vindt ik ook niet lekker

Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
Ja alleen vindt ik het vreemd ,dat er op Helpmij en Nucia wordt geadviseert om Hitman niet te gebruiken, en jij dat op de site wel doet.

Wat is daar de reden van?

Heb zelf met Hitman ook alleen maar problemen gezien,als ik bij anderen geroepen wordt die het gebruikten.

En dat MSN wordt afgesloten vindt ik ook niet lekker

Aangezien ik de mening van Helpmij en Nucia erg serieus neem zal ik hitmanpro verwijderen.

Dat van MSN heeft een heel goede reden, het kan soms voorkomen dat mensen je lastigvallen met een buzzer waardoor CleanIt2 van slag raakt wat ik zelf erg gevaarlijk vind.

Ik krijg de kriebels van je site, ik krijg de kriebels van het concept, ik krijg de kriebels van je programma. Misschien moet je ook wat denken aan de esthetische waarde van het alles...

Hitmanpro gaat met de eer lopen van spywarecleaners, jij gaat met de eer lopen van register- en bestandscleaners...

Sorry als ik hier het positieve niet van inzie...

Twee keer cleanen?
Één keer lijkt mij meer dan voldoende, ik zie er helaas het nut niet van in.

James007 zei:
Ik krijg de kriebels van je site, ik krijg de kriebels van het concept, ik krijg de kriebels van je programma. Misschien moet je ook wat denken aan de esthetische waarde van het alles...

Hitmanpro gaat met de eer lopen van spywarecleaners, jij gaat met de eer lopen van register- en bestandscleaners...

Sorry als ik hier het positieve niet van inzie...

Dit is juist het laatste wat ik wil.
Het hele concept van het programma is het volgende:
In mijn dagelijks leven repareer ik veel pc's, het was me altijd te veel werk om er steeds bij te blijven, hiervoor heb ik dus cleanit2 ontwikkeld, vanaf versie 0.50 heb ik het on-line gezet.
Probleem is dus dat veel mensen programma's zoals easycleaner en ccleaner vaak niet begrijpen dus help ik hun met clean it 2.

Op mijn site staat op het moment het volgende:
Mijn dank gaat grotendeels uit naar de makers van de volgende programma's:
Naam programma Site
Easycleaner http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm
CCleaner http://www.ccleaner.com/
ClearProg http://www.clearprog.de/

Ik zal komende week eens kijken hoe ik ze nog duidelijker onder de aandacht kan brengen.
Want ik wil dus echt niet bedankt worden voor het werk dat deze prachtige programma's verichten.

Admin_Frisian zei:
Twee keer cleanen?
Één keer lijkt mij meer dan voldoende, ik zie er helaas het nut niet van in.

Easycleaner verwijdert de bestanden die ccleaner overslaat en clearprog weer de gene die beide programma's overslaan.

Als jij niet op hun kap centjes wil verdienen, waarom vraag je dan op je site al om "op de sponsors te klikken"? Je hebt gewoon een volledige pagina geweid aan dat tradedoubler ding... :shocked:

James007 zei:
Als jij niet op hun kap centjes wil verdienen, waarom vraag je dan op je site al om "op de sponsors te klikken"? Je hebt gewoon een volledige pagina geweid aan dat tradedoubler ding... :shocked:
James, daar zeg je me iets :S heb ik helemaal niet bij stil gestaan, ik neem je mening serius en zal komende week de link verwijderen.

Nogmaals over het programma: Voor jullie pro's (serieus) heeft dit geen waarde (of je wilt tijd besparen).
Maar voor thuisgebruikers met geen verstand van de pc hebben is dit een uitkomst, ik heb hierover al enkele e-mails ontvangen.

James007 zei:

So what?
Als Nick hier anderen mee kan helpen of denkt te kunnen helpen, wat is daar dan op tegen?
Kritiek is prima, onderbouw het dan wel ff in plaats van een irrelevante persoonlijke opinie te ventileren (wat volgens mij buiten het doelkader van dit forum valt).
Of ben je toevallig jaloers :)

FESTER

FESTER zei:
So what?
Als Nick hier anderen mee kan helpen of denkt te kunnen helpen, wat is daar dan op tegen?
Kritiek is prima, onderbouw het dan wel ff in plaats van een irrelevante persoonlijke opinie te ventileren (wat volgens mij buiten het doelkader van dit forum valt).

FESTER
Iemand die mijn werk waardeerd.
Bedankt voor je positieve feedback Fester.

Laatst bewerkt:
FESTER zei:
So what?

FESTER
Ik zeg mijn woord zoveel ik wil en niemand zal mij tegenhouden zolang ik mij aan de forumregels houd. Dus hou op met op de man te spelen, oke? Ik vind het op zich wel tof voor de mensen dat ze maar op 1 knopje moeten klikken en alles automatisch gaat, maar we moeten ons daar vragen rond stellen. Is het wel altijd goed om met 1 knopje alles gezegd te hebben? Zouden we niet beter een paar keuzes aan de gebruiker over laten? Heeft de maker van dit programma wel de nodige rechten om andere programma's te automatiseren? Heeft deze het recht geld te vragen voor programma's die hij zelf niet geschreven heeft? Snappen de mensen wel dat dít programma enkel een schil is en het echte werk niet van dít programma komt? (Uit de toestanden rond HitmanPro op helpmij.nl en nucia.nl is gebleken van NIET). Daartegenover is het natuurlijk niet verboden om zoiets te maken, maar dan moet het wel professionaliteit en oprechtheid uitstralen. Aangezien een site het uithangbord van een persoon, programma of onderneming is, ga ik daarop af. Ik zie al meteen een pagina "TradeDoubler" staan, wat mij de indruk geeft dat Nick buiten goede bedoelingen ook een financieel voordeel wil maken uit dat programma. Op zich is dat niet erg maar dan zou ik voorstellen dat hij de reclameblokken iets minder prominent opstelt in zijn website, zijn website een kleine update geeft qua uitzicht en het nooit aan zal durven om een mogelijkheid tot donatie in zijn website te zetten.

Ditalles zou het geheel al meteen in een beter daglicht stellen, en dan heb ik nog niet eens gesproken over de inhoud van het programma!
Het is dus niet dat we zijn werk niet waarderen, maar ik stel me gewoon vragen over de zuiver helpende waarde van ditalles.

James :)

Laatst bewerkt:
Ik heb geen zin om een beta-versie van iets dergelijks te gaan proberen, dus ik weet niet hoeveel en welke registercleaners er worden gebruikt.
Ik heb hier al eerder geschreven dat ik nooit twee registercleaners achter elkaar gebruik. Het viel mij bijvoorbeeld op dat na gebruik van de registercleaners in CCleaner en EasyCleaner verschillende programma's niet goed meer werkten. Steeds als ik die combinatie had gebruikt werkte Spybot niet goed meer en kon ik SpywareBlaster niet meer updaten. ("Er is een fout opgetreden in..." etc.) Misschien niet schokkend en na opnieuw opstarten werkte alles weer normaal, maar voor mij is het een reden om maar één registercleaner tegelijk te gebruiken, want er gaat blijkbaar toch iets niet goed bij gebruik van meerdere.
Als dit programma één registercleaner gebruikt en verder alleen overbodige bestanden opruimt, kan het waarschijnlijk niet veel kwaad, maar het gebruik van meerdere registercleaners achter elkaar lijkt me zeker niet aan te raden.

Laatst bewerkt:
@NickRaedts: Mag ik vragen wat je met die programmaatje wilt bereiken? en trouwens waarom mag ik zelf niet uit maken of msn aan of uit gaat
kort door de bocht: een waardeloos programma!

Laatst bewerkt:
Als ik het programma gebruik ben ik dan ook gelijk al mijn cookies kwijt ?
En zo kan ik me wel meer dingen bedenken.

Toen hitmanpro 2 uikwam heb ik het gelijk geinstalleerd en na een dag er weer afgegooid.
Kon niet meer op de site van het AD komen hitman had een of ander prog zo ingesteld dat zo een beetje alles waar ad in voor kwam geblokt werd.

Flashplayer was ook uit door flashkiller van spywareblaster, ben een week bezig geweest om flash player weer te kunnen gebruiken en ga zo maar door.
Tegenwoordig is hitman zo geweldig dat het gewoon windows bestanden wist.:shocked:

Dit forum staat vol met problemen die hitman heeft veroorzaakt.

Dus als je het niet erg vind ga ik je programma niet proberen, ben een beetje huiverig van progjes die alles voor je instellen.

En deze vind ik ook wel aardig in de faq:

Vraag. Je site ziet er raar uit, hoe kan dit.
Antwoord. Je gebruikt zeker internet explorer, ik raad je opera aan.

Met een link in het woord Opera

Terwijl er een affilate banner voor Opera op je homepage staat. :rolleyes:

Als je iets wilt verdienen voor je werk is daar niet mis mee, maar leg er dan niet zo de nadruk op dat je het niet wilt.

Niets mis met geld verdienen. :cool:

Heb je eigenlijk toestemming gevraagd aan en gekregen van de makers van EasyCleaner, CCleaner en ClearProg? Ik hoop het voor je. Programma's van anderen opnemen in een 'eigen' tooltje, dat mag namelijk niet zomaar en kan vervelende juridische consequenties hebben. ;)

Als jij in je dagelijkse leven computers repareert, weet je waarschijnlijk ook wel dat er bij een registercleaner controle nodig is. Meestal gaat alles goed, maar er hoeft maar één belangrijke registersleutel of 1 belangrijk bestand te missen en je helpt heel je register om zeep.

Het programma is geschreven met AutoIt. Dat houdt in dat er een aantal virusscanners je programma als virus zullen zien. Hier heeft HitmanPro ook nog wel is last van :p

Hier de resultaten van jotti:

AntiVir Found nothing
ArcaVir Found nothing
Avast Found nothing
AVG Antivirus Found nothing
BitDefender Found nothing
ClamAV Found nothing
Dr.Web Found nothing
F-Prot Antivirus Found nothing
Fortinet Found nothing
Kaspersky Anti-Virus Found not-a-virus:RiskTool.Win32.PsKill.n
NOD32 Found nothing
Norman Virus Control Found nothing
UNA Found nothing
VirusBuster Found nothing
VBA32 Found nothing

Valt nu nog wel mee, maar een nieuwe versie van AutoIt geeft meer meldingen ;)

Wat valt er op je site trouwens veel gezeur te vinden over het ad/spyware-vrij zijn van het programma. Krijg bijna het idee dat het niet zo is :rolleyes:

Geen programma om te gebruiken of aan iemand aan te raden. Brengt gewoon teveel risico's met zich mee.

....iet zomaar en kan vervelende juridische consequenties hebben.
Zeg gerust zeer vervelende Juridiche consequenties
ik heb een keer gehad omdat ik programma op mijn ftp had staan dat niet helemaal legaal was..
gelukkig is het niet heel erg geworden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan