Uiteraard
Op aanvraag dus even 'Rate the website':
- Haal denigrerende opmerkingen weg:
Zegt u de term "Unvalid Registry Strings" iets? hoogstwaarschijnlijk niet, dus laat CleanIt2 deze keuze voor u maken
Dat is de gebruiker eigenlijk voor schut zetten... vooral de "hoogstwaarschijnlijk niet". Natuurlijk weten de meeste mensen dat niet, maar je moet het niemand onder de neus wrijven. Misschien moet je de tekst even terug nakijken.
Wat is Clean It 2?
Clean It 2 maak je pc weer lekker schoon...
=> De programma's IN Clean It 2 maken...
Verder een ander achtergrondkleurtje, een ander lettertype ( ! ), misschien een website zonder dat frame-gedoe? Verberg ze in ieder geval. Al eens aan CSS gedacht? Handig als je dingen moet veranderen in de opmaak.
De linkerzijbalk is nogal chaotisch... er staat bovenaan een link naar een helpdeskding terwijl je nergens uitleg geeft over wat nu precies de bedoeling daarvan is...
Dan zijn er nog gebruikerservaringen van mensen die ofwel verzonnen zijn, ofwel aan de pepmiddelen zitten

Probeer het gebruik van hoofdletters een beetje te verminderen. Ook woorden als "OMROFLLING" en "THNX" kan je misschien even vertalen. Ze duiden natuurlijk op een enorm enthousiasme, maar niet echt van professionaliteit.
Verder zou de changelog die nu linksonderaan staat naar boven moeten komen (aangezien dat toch belangrijk is). Het beste kan je er een aparte pagina voor maken, waarin je duidelijk aangeeft wát er precies veranderd is aan het programma en waar je dus op dit moment staat.
De slogan "hello 2 u 2 how do you do" zegt niets over het programma. Ik raad je aan deze te vervangen door een Nederlandstalige slogan die in de context van een cleanerprogramma past.
In de FAQ:
Je site ziet er raar uit, hoe kan dit.
Je gebruikt zeker internet explorer, ik raad je opera aan.
=> Probeer je site zo min mogelijk te laten vervormen in verschillende browsers. Ik weet uit ervaring dat Internet Explorer een enorme lastpost is als het op dit soort dingen aankomt.
Bij de downloads:
Zo'n joekel van een downloadknop is opnieuw nogal vaag... probeer het op een kleine knop te houden die naast het besturingssysteem staat.
Algemene opmerking:
Probeer er echt op te duiden dat het niet jouw programma is dat kuist. Dit valt niet te lezen op je banners of op je website. Het woord "schil" zoals in "schil rond cleanprogramma's" is niet te vinden. De gebruiker moet dit blijkbaar uit het tabelletje "Programma's in CI2" afleiden.
Ik vind ook dat er een kleine voorstelling van de programma's in CleanIt2 moet komen, met de functies die jij van dat programma aanspreekt.
Probeer eens Tahoma lettertype 11px voor je navigatiebalk, zonder onderlijning.
James