Cleansweep niet goed bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
attachment.php


De totale vrije ruimte klopt niet (ik heb een 60 GB schijf, kan dus nooit meer dan 70 vrij zijn).

De totale troep klopt niet. Alleen al in de prullenbak zit 700 MB, en in de temp 1200MB.

Hoe komt dit?
 

Bijlagen

  • cleansweep.jpg
    cleansweep.jpg
    37,4 KB · Weergaven: 131
Dit klopt ook niet volgens mij:

attachment.php
 

Bijlagen

  • cleansweep.jpg
    cleansweep.jpg
    44 KB · Weergaven: 112
Het klopt wel, want druk maar in Norton op instellingen en dan zul je zien welke dingen verwijderd worden.
Dat zijn andere dingen die in de windows cleaner zitten. Dus niet alles is hetzelfde.
 
Ok, dat klopt mischien. Maar hoe verklaar je de dingen die ik in het begin zei?:).

De totale vrije ruimte klopt niet (ik heb een 60 GB schijf, kan dus nooit meer dan 70 vrij zijn).

De totale troep klopt niet. Alleen al in de prullenbak zit 700 MB, en in de temp 1200MB.
 
Solution:
Symantec is aware of this problem. Currently, there is no known solution or workaround.

NOTE: This is only a reporting problem. It does not delete all files on the hard drive.

Ach zo.

Trouwens zou het kunnen komen omdat ik:

Ik heb een C met nog zo'n 39 gig vrij. Een D met zo'n 2 gig vrij. Ik heb een X-schijf. Die is virtueel, dus een stationsletter voor een map. Zou het kunnen dat hij dat bij elkaar optelt als vrije ruimte?

Als ik de eigenschappen van de x:/ opvraag krijg ik die van de c. Is immers dezelfde schijf. Kan cleensweep daardoor in de war zijn?
 
zou kunnen, maar ik heb dit vaker gezien. Dit is niet zo vreemd voor Norton cleansweep. Het komt best vaak voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan