Clear Paste history

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPENK

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Berichten
23
Hallo Vista Experts,

Ik heb op een vista machine een applicatie draaien waarin ik attachments kan plakken.
De applicatie draait op Java.
De eerste keer dat ik het programma gebruikte en een attachment wilde toevoegen verwees windows explorer mij naar de directory C:\program files\ paketnaam...enz.
Geen probleem.
Maar sinds een of andere vista update (ik weet niet of het SP1 is geweest) mag het programma niet meer schrijven op deze directory en crashed java en daarmee ook de applicatie zodra ik de file via de explorer wil selecteren.
Het probleem is dat windows onthoud waar ik de laatste keer de file vandaan heb gehaald.
Het lukt mij niet om de directory de wijzigen omdat telkens de applicatie crashed voordat de file geselecteerd kan worden.
Op een andere PC had ik deze directory al gewijzigd naar een C:\Users\... directory en daar lukt het wel.
Mijn vraag is of ik het geheugen van de explorer kan wissen het liefst alleen voor deze applicatie, zodat deze in een default directory opstart.
 
ccleaner zou kunnen helpen maar ik weet niet of dat opschonen van die geschiedenis jouw probleem zou kunnen verhelpen hoor...
 
De oplossing bleek weer eens erg simpel.
Ik heb een bestaand record met attachment genomen en dat attachment opgeslagen vanuit het record op de Desktop.
Daarna gebruikte de explorer de Desktop als default locatie.
 
ik snap er helemaal niets van hoe je het hebt kunnen oplossen maar je hebt het dan toch maar gedaan hé :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan